I
iniana
Vieras
Eikös se tv-lupa tarvita nimenomaan myös silloin, jos tv-ohjelmia katsotaan vaikka sieltä netti-tv:stä?
Ei. Vain jos on ns tv-kortti koneella.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikös se tv-lupa tarvita nimenomaan myös silloin, jos tv-ohjelmia katsotaan vaikka sieltä netti-tv:stä?
eli nyt kun ehdin jo hakemuksen tekemään niin laskun varmasti lähettävät, mutta jos maksan ensimmäisen laskun ja sen jälkeen irtisanon koko luvan? Rupesin vasta hakemuksen tekemisen jälkeen miettimään tarkemmin, että miten muka voisivat pakottaa minua maksamaan.... Mutta kuinka paljon sitten painaa sen tarkastajan sana? Jos hän sanoo että välkkyvän valon perusteella siellä oli televisio niin tuleeko minulle sakot vaikka minä sanoisin muuta....
En usko että tarkastajat jaksavat kotiovellani niin paljon juosta että se olisi häiriöksi, ja en kyllä kamalan paljon aikaani kotonani muutenkaan vietä... Ovea en ole availlut tähänkään mennessä ellei tiedä jonkun olevan tulossa ja tästä lähin kyllä entistä tarkemmin tuosta pidän kiinni, että ovea en avaa, koska yllätyin tuosta että tarkastaja rupesi oikein postiluukun kautta huutelemaan nimelläni, mutta tuollaisiakin sitten näköjään löytyy.....