G: Kuinkas kauan teillä kesti synnytyksen jälkeen, että olitte takaisin lähtöpainossa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
minä
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Paino ekalla neuvoja käynnillä oli 56kg ja kaks viikkoo synnytyksen jälkeen paino oli 54kg ja 34-farkut jalassa mukavasti! :)
+ siitä kuukausi kaks niin paino oli tippunut 47kg, siinä pysy vuoden, nyt oon joku 49-50kg. Mitään en urheile.
 
vieras
Ekalla kerralla pari-kolme viikkoa. Kiloja oli sairaalasta lähtiessä kaksi jäljellä.

Nyt toisella kerralla meinasin pökrätä, kun sairaalasta tultua puntari näytti +8kg. Vauva on 4,5kk ja tänä aamuna oli vielä pari kiloa jäljellä. Varmaan olisivat lähteneet, jos olisin jaksanut vähän pinnistellä. Nämä kuusi kiloa on lähtenyt imettämällä ja hillittömällä herkuttelulla.
 
Emmelle
Olin lähtöpainossa heti ku lapsi oli ulkona. Laihduin odotusaikana rankasti, olin reilusti ylipainoinen odottaja. Synnytyksestä seuraavana päivänä kykenin vaakaan ja painoa oli -2kg lähtöpainosta.

No ei hätää. Ne tuli kyllä sitten äitiysloman aikana takaisin korkojen kera ne kilot...
 
äklle
Ekan lapsen jälkeen ei mennyt kuin pari kuukautta, ja sitten paino lähti tippumaan alle lähtöpainonkin.
Tokan lapsen jälkeen menikin sitten puolisen vuotta ennen kuin paino alkoi tippumaan, lisäkiloja jäi +3kg
Kolmas lapsi on nyt 1v9kk ja enkä ole päässyt lähtöpainooni, eipä mun tarvikaan.

Kaikki lapset syntyneet neljän vuoden sisällä.
Ennen esikoista painoin 44kg, nyt 50-51kg.
 
Qwer
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Vartti...

Keräsin sitten kiloja imetysaikana ja äitiyslomalla/hoitovapaalla :kieh:
Niin minäkin. Mulla ei tosin mennyt varmaan edes tuota varttia, painoin synnytyksen jälkeen saman kuin ennen raskautta ja viikko synnytyksestä vielä 6kg vähemmän.
 

Yhteistyössä