G: Kuinkas kauan teillä kesti synnytyksen jälkeen, että olitte takaisin lähtöpainossa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
No,mulla aina raskauksissa paino tippunut eli olen ollut useamman kilon kevyempi jo synnärillä.
Kaksosten jälkeen olin Toosi luuranko.
Omiin mittoihini eli painoni takasin olen saanut noin 6 kk synnytyksestä.

Lähtöpaino kaikissa neljässä raskaudessa ollut 55 kg.
5 kiloa tullut yhen vauvan raskauksissa ja 7 kg kaksosista.
 
laihsa
Jaa-a...enpä osaa tarkkaan sanoa, kun synnytyksen (kolmessa raskaudessa) jälkeen oon ollut n.8kg kevyempi kuin ennen raskautta. Siis laihduin raskausaikana. Mutta imetysaikana kerännyt kiloja takaisin päin, eli varmaan joidenkin kuukausien kuluttua, valitettavasti olin takaisin lähtöpainossa ennen raskautta..ennen vuotta kuitenkin.
 
vieras
En vieläkää, esikoinen on 4 v ja olen siis ollut 4 v ja 9 kk yhtämittaa joko raskaan tai imettänyt... 3 lasta meillä... ylipainoa ei kuitenkaan ole mutta haluaisin olla hoikempi. sitte aikanaan, kun lapsiluku on täysi alan murehtimaan painoa.
 
jadal
Esikoisen lähtöpainossa olin puolisen vuotta synnytyksen jälkeen, ja siitä tippui vielä kuusi kiloa parissa kuukaudessa.
Kakkosesta en päässyt lähtöpainoon, kaksi kiloa jäi kun plussasin 11kk synnytyksestä.
Nyt synnytyksestä 3kk, ja 9kg jäljellä. tippunut on toki jo 15 kg :)
 
Vajaat 2 vuotta mennyt ja 4 kiloa on vielä jäljellä. Kyllähän tässä on rutinalla laihdutettu muutamassa kuukaudessa tuo 12 kiloa, että olisi nämä lähteneet aiemminkin kun olisi vähän katsonut mitä syö. Aloin silloin raskauden aikana syömään terveellisemmin ja enemmän, mutta en sitten vähentänyt herkuttelua, niin päivän kalorimäärä nousi hurjasti.
 

Yhteistyössä