Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä välissä ehditte viettämään aikaa lastenne kanssa?Siis te, joilla on monta kertaa viikossa, useita tunteja harrastuksia. Oletteko kotiäitejä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä välissä ehditte viettämään aikaa lastenne kanssa?Siis te, joilla on monta kertaa viikossa, useita tunteja harrastuksia. Oletteko kotiäitejä?
Alkuperäinen kirjoittaja nana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä välissä ehditte viettämään aikaa lastenne kanssa?Siis te, joilla on monta kertaa viikossa, useita tunteja harrastuksia. Oletteko kotiäitejä?
Mä olen ainakin kotiäitinä, että aikaa tulee kyllä vietettyä lasten kanssa paljon =) Kolme kertaa viikossa jos on tunnin-pari pois niin ehtii sitä silti vielä lasten kanssa olla, vaikka töissäkin kävisi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä välissä ehditte viettämään aikaa lastenne kanssa?Siis te, joilla on monta kertaa viikossa, useita tunteja harrastuksia. Oletteko kotiäitejä?
Mä olen ainakin kotiäitinä, että aikaa tulee kyllä vietettyä lasten kanssa paljon =) Kolme kertaa viikossa jos on tunnin-pari pois niin ehtii sitä silti vielä lasten kanssa olla, vaikka töissäkin kävisi.
No jos työ/hoitopäiviä on 5 ja niistä kolmena päivänä käy harrastuksissa niin ei kyllä ehdi paljon lapsia näkemään, etenkin jos pääse vasta neljän-viiden aikaan töistä. Ja jos lapset menevät ajoissa nukkumaan niin siinä on jokatapauksessa vain muutama tunti illasta yhteistä aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Käytkö esim. salilla ja/tai jumpissa? Jos käyt niin kuinka paljon? Kuinka paljon tulee harrastettua arkiliikuntaa? Oletko liikunnallisessa työssä?