Onko mitään järkeä hankkia kuntokeskuksen jäsenyyttä, jos suunnittelee raskautumista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Millaisia ehtoja kuntokeskuksilla, esim. näillä isoilla GoGo:lla, Elixialla ja Fressillä on raskauden suhteen? Saako jäsenyyden laittaa tauolle, jos vaikka tulee liikuntakieltoa tai ihan loppuraskauden/synnytyksen ajaksi ihan muuten vaankin? Yritämme lasta, ja mua houkuttelisi hankkia jonkun tuollaisen isomman puljun jäsenyys. Tähän asti mulla on ollut työsuhde-etuna lähes ilmaiset jumpat, mutta tämä etu nyt loppumassa ja jotain pitäisi keksiä tilalle. Entä kuinka paljon olette raskauden aikana pystyneet tai jaksaneet käydä jumpissa tai salilla?

Ainakin gogolla riitti ihan vain ilmoitus, että olen raskaana, eikä tästä reenaamisesta oikein tule mitään. Itse laitoin jäsenyyteni katkolle joulukuulle saakka ja n. 10 viikkoa sitten laitoin tauolle kun ei vain jaksanut käydä niin, että olisi rahoille vastinetta. Nyt käyn uimassa, kävelylenkeillä, mammapilateksessa, teen kotijumppaa ja käyn kaupungin saleilla tekemässä kuntosalilla sen, mitä jaksan. Ei vaan enää mene se 3-5 kertaa gogolla salilla tai jumpassa per viikko niin en nähnyt syytä "kuluttaa" kuukausiani siellä. Eivät muistaakseni edes neuvolakorttia katsoneet vaikka mulla oli se mukana kun tauolle olin jäsenyyttä pistämässä. Eli ainakin GoGosta on minulla todella positiivinen kuva ja todella mielelläni jatkan siellä reenausta sitten kun on vauva saatu maailmaan ja pari kuukautta toivuttu :) Suosittelen!!

En ole varma mikä on nykytilanne, mutta CMS-saleilla ainakaan vielä viisi vuotta sitten raskaus ei ollut peruste jäsenyyden lopettamiselle, jos ei ollut tullut vuotta täyteen sitä ennen. Olisi kyllä voinut laittaa tauolle, jolloin olisi tarvinnut maksaa "vain" puolet kuukausimaksusta. Muistelisin kyllä että kuluttajasuojalakiin on tehty muutoksia juurikin näihin asioihin sen jälkeen, mutta kannattaa lukea ehdot tarkkaan ennen kuin liittyy.

Yhteistyössä