kuinka usein harrastatte liikuntaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joo"

Vieras
Itse olen aloittanut liikunnan nyt oikeastaan ensimmäistä kertaa elämässäni ja olen nyt käynyt 4kertaa viikossa erilaisissa jumpissa,zumbassa yms..
pitäisiköhän sitä lisätä vielä jos tahtoo että näkyisikin jossain?
kuinka usein on sellainen "normi" :D

Minä käyn n. 4 kertaa viikossa, lähinnä jumpissa: Bodyattack, bodypump, bodystep, zumba, muokkaus...

Suosittelisin zumban lisäksi käymään myös salilla tai jumpissa, joissa keskitytään myös lihaskuntoon.

Ennen lapsia kävin jumpalla 3-4 krt ja kuntosalilla 1-2 krt viikossa, yhteensä 5-6 päivänä. Nyt lasten aikaan käyn kerran kaksi viikossa zumballa. :D

Suositus tietääkseni on n. puoli tuntia päivässä sykettä nostavaa. Eli viikossa vähintään 3,5 h, loput on plussaa. :) Ja liikunta yksin ei heti näy,mutta kun lisää ruokavalion, niin alkaa tulla tuloksiakin. :)

5-6 päivänä viikossa. Treenaan 1-3 tuntia kerralla. Tankotanssia, astangajoogaa ja balettia. Lisäksi teen joka viikko lihaskuntoa/venyttelyä, vaikkakin toki etenkin venyttely kuuluu myös luonnollisesti joka päiväiseen elämääni muutenkin joko treenien yhteydessä tai erikseen. Lisäksi käyn silloin tällöin liikuntakeskuksen vaihtelevilla ryhmäliikuntatunneilla.

Yhteistyössä