V
vieras
Vieras
Käytkö esim. salilla ja/tai jumpissa? Jos käyt niin kuinka paljon? Kuinka paljon tulee harrastettua arkiliikuntaa? Oletko liikunnallisessa työssä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja =):4 krt viikossa, matkojen kanssa menee n. 2 tuntia / kerta. Mies on kotona lasten kanssa ja yleensä syöttää niille iltapuurot ja laittaa nukkumaan ne sillä aikaa. Tuohon lisäks sitte vaunu- ja pulkkalenkit ja muut juoksentelut. Lapsia kaksi, 1 v. ja 2 v.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:En käy salilla enkä jumpassa.
Normaalisti ratsastan 3-6 kertaa viikossa, nyt vähän vähemmän ja rauhallisemmin tämän mahan kanssa.
Töitä teen osa-aikaisesti, mutta se on sitten rankahkoa liikuntaa vähintään puolet päivästä, ja loputkin vähintään kevyttä kävelyä, paikallaan ei tartte olla kuin jonkun pikaisen tauon verran.
Tosin tämän mahan kanssa en nyt just tee töitäkään ollenkaan.
Oma talli pitää kuitenkin väkisinkin vähän edes liikkeellä, joka päivä kanniskelen vesiä, heiniä, olkia, taluttelen hevosia ja talikoin paskaa. Tunti vähintään päivässä jos pikaiseen pakolliset hoitaa, usein menee enemmänkin.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:Alkuperäinen kirjoittaja =):4 krt viikossa, matkojen kanssa menee n. 2 tuntia / kerta. Mies on kotona lasten kanssa ja yleensä syöttää niille iltapuurot ja laittaa nukkumaan ne sillä aikaa. Tuohon lisäks sitte vaunu- ja pulkkalenkit ja muut juoksentelut. Lapsia kaksi, 1 v. ja 2 v.
Harrastaako sun mies jotain? Mietin vaan, että miten ihmeessä aika riittää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja =):Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:Alkuperäinen kirjoittaja =):4 krt viikossa, matkojen kanssa menee n. 2 tuntia / kerta. Mies on kotona lasten kanssa ja yleensä syöttää niille iltapuurot ja laittaa nukkumaan ne sillä aikaa. Tuohon lisäks sitte vaunu- ja pulkkalenkit ja muut juoksentelut. Lapsia kaksi, 1 v. ja 2 v.
Harrastaako sun mies jotain? Mietin vaan, että miten ihmeessä aika riittää![]()
Ei mitään sellaista mitä tekis kodin ulkopuolella... Joten on itse harrastuksensa parissa kun lapset nukkuu. Eihän tuo oikeestaan ole muuta kuin että tekee lapsille puuron, hoitaa iltapesut ja pistää nukkumaan ja jonkunhan se on tehtäväEn mä noin usein menis jos ei olis mahollista =) Ja jos miehelle tulee meno mikä on mun jumpan kanssa samana päivänä niin totta kai mä jätän menemättä =)
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja meah:En käy salilla enkä jumpassa.
Normaalisti ratsastan 3-6 kertaa viikossa, nyt vähän vähemmän ja rauhallisemmin tämän mahan kanssa.
Töitä teen osa-aikaisesti, mutta se on sitten rankahkoa liikuntaa vähintään puolet päivästä, ja loputkin vähintään kevyttä kävelyä, paikallaan ei tartte olla kuin jonkun pikaisen tauon verran.
Tosin tämän mahan kanssa en nyt just tee töitäkään ollenkaan.
Oma talli pitää kuitenkin väkisinkin vähän edes liikkeellä, joka päivä kanniskelen vesiä, heiniä, olkia, taluttelen hevosia ja talikoin paskaa. Tunti vähintään päivässä jos pikaiseen pakolliset hoitaa, usein menee enemmänkin.
Toi olis ihanaa, kun ei tarvis harrastaa vaan se liikunta tulisi työn ohessa. Mä oon ihan kipeä istumisesta, siis että 8 tuntia päivässä on liikkumatta oikeastaan metiräkään. Se on ihan hirveetä.