G: Kuinka olette olleet kihloissa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuinka kauan olette olleet yhdessä ennenkuin olette menneet kihloihin ja kuinka kauan kihloissa ennen kuin olette menneet naimisiin? :) Miehelle teen galluppia..haluaa tietää... :)

Niin ja minkä ikäsiä olette olleet kihloihin ja naimiisiin mennessänne? :)

yhessä oltiin oltu vajaa vuos ko kihloihin mentiin, oltiin sillon 17 vuotiaita..
kihloissa kerettiin olemaan 12 vuotta enneku naimisiin mentiin.. naimisiin mennessä oltiin.. hetkinen pitää ihan fundeerata.. mies kerkes just täyttää 30.. mie olin vielä 29.. joo:)

Alettiin seukata, kun minä olin 16v. ja "mies" 15v.

Kihloihin mentiin 2,5 vuoden seurustelun jälkeen, minä olin ehtinyt täyttää 19v. ja mies 18v.

Naimisiin mentiin 2v. kuluttua kihloista eli 21v. ja 20v. iässä.

Kihloihin mentiin seurustelun ekana vuosipäivänä, siitä noin 8kk eteenpäin -> naimisiin. Oltiin 19v kihloihin mennessä, 20 naimisiin mennessä. Nyt ollaan oltu naimisissa pian 11v. :)

toukokuussa 2005 mentiin kihloihin 1v seurustelun jälkeen ja joulukuussa 2005 mentiin naimisiin:/ naimisiin mennessä olin reilu 21v ja mies reilu 10v vanhempi. ja edelleen ollaan onnellisesti naimisissa:)

Kihloihin 3.5v seurustelun jälkeen, minä silloin 22v ja mies 30v.
Naimisiin kun yhdessäoloa 9vuotta , eli kihloissa oltu sitä ennen 5.5v. ja tietty samanverran vanhempina... ;)

Kuinka kauan olette olleet yhdessä ennenkuin olette menneet kihloihin ja kuinka kauan kihloissa ennen kuin olette menneet naimisiin? :) Miehelle teen galluppia..haluaa tietää... :)

yhessä oltiin oltu noin 1v ennen kihlausta ja kihloissa oltiin oltu 1v ennen naimisiin menoa ja kihloihin mennessä me oltiin 22v ja 21v ja naimisiin mennessä oltiin 23v ja 22v ja nyt ollaan oltu jo noin 7v yhessä sekä pian juhlitaan meidän 5 vuotis hääpäivää :heart:

Vuosi oltiin oltu yhdessä, kun mentiin kihloihin. Minä olin 19v. ja mies 25v. Tasan viikon päästä ollaan oltu 5 vuotta kihloissa (ja 6 vuotta yhdessä ) :whistle: :heart: Naimisissa ei vielä olla.

Yhteistyössä