kuinka kauan olitte yhdessä ennen kihloja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puolivuotta yhdessä olon jälkeen kihloihin, sitten samana päivänä 10 vuoden kuluttua naimisiin :) Nyt naimisissa oltu 2 v :) Kihloihin mennessä oltiin 18 ja 20 veet :) Oi niitä aikoja...

noin 6kk yhdessä ja sit kihloihin, naimisiin ei ole vielä menty ku yhdessä vasta reilu vuosi =) jos sitä syksyllä tai ehkä seuraavana syksynä kun ei oo vauvaa masussa :)

Minä 18 ja mies 24. Sain tapaamisiltana sormeeni avaimenperärinkulan ja viikkoa myöhemmin liikkeestä kaiverretun sormuksen :whistle:

**Lisäys: Naimisiin mentiin 4-vuotis tapaamis/kihlapäivänä. Kaksi lasta oli jo syntynyt*

4kk kerettiin olemaan yhdessä ennen kihloja ja kyllähän se oli aika nopeaa toimintaa, tykkään. Varsinkin kun moni kavereista sai tietää suhteestamme vasta noiden kihlojen myötä. :D Naimisiin mentiin sitten reilu 3v - ja kaksi lasta - myöhemmin.

Seurustelun alussa olin juuri täyttänyt 26v ja mies oli 35v.

noin puolisen vuotta. sitten oltiin kihloissa yli 1,5 vuotta ennenkuin mentiin naimisiin. :( olin tosi pettnyt koska mulle kihlaus on lähes yhtä vakava asia kuin itse naimisiinmeno, kun en päässytkään perinteiden mukaisesti (vuoden sisällä kihlauksesta) naimisiin.

Me olimme hyviä ystäviä noin viiden vuoden ajan ennen seurustelun alkua. Kun sitten virallisesti aloimme seurustella, asiat etenivät sen jälkeen aika nopeasti. Kihloihin menimme noin 4kk kuluttua seurustelun alkamisesta, mä olin silloin 20-vuotias ja mies 24-vuotias. Kihlat 12/97, avioon 6/00, esikoinen 7/00, keskimmäinen 6/03 ja kuopus 5/07. Edelleen olemme yhdessä.