G: Kuinka nukutte puolisonne kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piparnakkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tietysti samassa huoneessa ja samassa sängyssä :D
mies nukkuu kai yleensä selällään,itse joudun mahan takia nukkumaan kyljelläni tällä hetkellä
saadaan nukuttua ihan tarpeeks hyvin
yhdessä ollaan oltu jotain 1 v 6 kk

Tietysti samassa huoneessa, samassa sängyssä. Yleensä nukahdamme niin että pidämme toisiamme kädestä ja olemme ihan lähekkäin, mutta yön aikana olemme aina siirtyneet sen metrin verran omille puolillemme :D 4v olemme olleet yhdessä.

• Tykkää
Reactions: kattimarri
Sama huone,sama lattia :) minä nukun hyvin, mies huono unisempi. Tuhistu vierekkäin kohta 12vuotta! Vieressä on myös lähes joka yö pienin tyttö, kohta 5v siinä kainaloinut.

Samassa huoneessa ja samassa sängyssä, oman peiton alla
Aika usein minä vasemmalla kyljelläni ja mies oikealla kyljellään eli tavallaan kasvokkain sängyn keskelle päin.
Aika hyvin saadaan molemmat normaalisti nukuttua. Tällä hetkellä selkäsäryt vaivaaat minua öisin ja varsinkin aamuyöstä tulee nukuttua huonosti.
Yhdessä ollaan oltu 13 vuotta

Eri huoneessa ja eri sängyssä. Jos nukkuisimme samassa huoneessa heräilisin puolen tunnin välein miehen kuorsauksen vuoksi! Yhdessä olemme olleet....hetkinen...naimisissa kohta 14 vuotta, yhdessä 20 vuotta.

Samassa huoneessa, samassa sängyssä.
Välissä nukkuu yksi lapsi, joten ihan liimautuneina ei nukuta. Hempeilyt hoidetaa ennen sänkyyn siirtymistä :)
Mies nukkuu hyvin, välillä ihan liiankin hyvin :D Itse nukun vähän huonommin.
Ja yhdessä vajaa 3v.

Samassa sängyssä silloin kun molemmat ovat kotona, usemmiten nukumme eri aikaan. Minä kyljelläni, mies röhnöttää miten nyt sattuu. Lapsia löytyy myös välillä aamuisin =)

Yhdessä ollaan oltu 8 vuotta.

Nyt kun talossa useampi pieni lapsi, kätevintä on ollut nukkua niin, että minä nukun vauvan kanssa ja mies lastenhuoneessa isompien kanssa. Näin kaikki saavat parhaimmat unet. Minä heräilen vauvan tahtiin ja mies hoitaa isompien yöheräilyt. Molempien ei tarvitse herätä kaikkiin äännähdyksiin. Yhdessä olemme olleet 8v.

Samassa sängyssä, omat peitot ja yleensä on välissä ns. hajurako, mä en osaa nukkua toisessa kiinni (paitsi lapsen kanssa piti oppia). Ei häiritä toistemme unia. Mies nukkuu yleensä kyljellään tai selällään, minä mahallaan tai selällään. Yhdessä oltu nelisen vuotta. :) Lapsikin nukkui yli vuoden samassa sängyssä, nykyään kömpii aamulla viereen.

Viimeksi muokattu:
Nukutteko samassa huoneessa / sängyssä?
Missä asennossa?
Saatteko kumpikin hyvin nukuttua?
Kauanko olette olleet yhdessä?

Samassa huoneessa ja samassa sängyssä kera kahden koiran, lapset niin isoja että enää harvemmin siellä viihtyvät.
Kumpikin siinä asennossa mikä hyvältä tuntuu.
Hyvin uni maittaa.
Yhdessä 17, kohta 18, vuotta.

Makaan vatsallani. Ukko tulee päälleni ja survaisee peniksen anukseeni. Näin hän pysyy päälläni mukavasti koko yön. Yhdessä oltu 3 viikkoa mutta kai tuo ukko pitäs jo repii pois peräaukostani.

Samassa sängyssä omine peittoinemme, kuopuksella myös sänky meidän makkarissa ja toisinaan kömpii viereenkin. Ei nukuta koskaan miehen kanssa toisissamme kiinni. Mä nukun kai parhaiten vatsallani, välillä nukun myös kyljelläni ja mies nukkuu selällään tai kyljellään. Nukutaan yleensä hyvin. Yhdessä ollaan oltu noin vuosi.

Minä nukun kyljelläni sängyn äärimmäisellä 25 cm:n laidalla ja äijä valvoo meritähti-asennossa suurimmalla osalla sänkyä. Viime yönä hän sentään nukkui kolme tuntia.

söpöä.

Nukutteko samassa huoneessa / sängyssä? - samassa vuoteessa nukutaan mutta omien peittojen alla

Missä asennossa? - kyljellään viissin valtaosa ajasta
Saatteko kumpikin hyvin nukuttua? - hyvin saadaan nukuttua
Kauanko olette olleet yhdessä? - reilu parikymmentä vuotta

Nukutteko samassa huoneessa / sängyssä? Sama huone, sama sänky =)
Missä asennossa? Minä vatsallaan yleensä, mies selällään niin pitkään että kehotan menemään kyljelleen, jottei ihan niin kovasti kuorsais ;)
Saatteko kumpikin hyvin nukuttua? Mies nukkuu kuin tukki, minäkin yleensä nukun, mutta joskus tuo kuorsaus HÄIRITSEE!!
Kauanko olette olleet yhdessä? Yhdessä ollaan oltu 10v

=)

Mennään aina yhtä aikaa nukkumaan miehen kanssa. Nukutaan samassa huoneessa ja samassa sängyssä. Alkuyöstä nukutaan selät vastakkain tai minä miehen kainalossa, mutta itse olen sen verran kova pyörimään hyvää asentoa hakiessa, että suurin osa yöstä nukutaan omilla puolillamme sänkyä (140cm). Hyvin saadaan molemmat nukuttua, tosin välillä mua häiritsee miehen satunnainen kuorsaaminen. Yhdessä ollaan oltu 6,5v. Lapsi nukkuu omassa huoneessaan.

Nukutteko samassa huoneessa / sängyssä?
Missä asennossa?
Saatteko kumpikin hyvin nukuttua?
Kauanko olette olleet yhdessä?

Samassa huoneessa ja samassa sängyssä.
Kumpikin hyörii ja pyörii unissaan, eli ei mitään tiettyä asentoa.
Minä saan nukuttua hyvin, mies on huono nukkumaan mutta se johtuu selkäkivuista.
Melkein 3 vuotta.

Samassa huoneessa ja samassa sängyssä paripeiton alla. Yleensä nukutaan pyllyt vastakkain :) Kumpikin nukkuu hyvin, joskus saatan joutua tönäisemään, jos mies kuorsaa ;) Yhdessä ollaan oltu 4,5 vuotta.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä