Minkä ikäisenä voi sinun mielestäsi nukkua oman isän kanssa parisängyssä, siis matkoilla hotellissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tytär"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tytär"

Vieras
Voiko minkä ikäisenä vain? Siis jos olette aikuisena syystä tai toisesta matkailleet isänne kanssa, niin nukutteko samassa hotellihuoneessa parisängyssä vai miten? En oo koskaan aikuisena matkaillut isäni kanssa, eikä oo tullut mieleen koko asia. Mutta kaveri sanoi, että tietysti on ok nukkua, jos kahdestaan ollaan reissussa ja huoneessa sattuu olemaan parisänky. Hassua, mut mun mielestä eka kuulosti kummalta. Mut ehkä se ei oo.

En mä parisängyssä haluais nukkua. Jos varaa hotellin etukäteen, nin varaa sellaisen huoneen jossa erilliset sängyt.

En mielellään nuku edes äitini kanssa parisängyssä.

are u serious... voisin vaikka nyt 25 vuotiaana nukkua, jos tilanne niin vaatisi. Ei oo koskaan vaatinut, mutta hei... jotkut nukkuu koko ikänsä koko suvun kanssa jossain betonilattialla, samassa pahvilaatikkohökkelissä.

Ei sitä oikein ulkopuolinen osaa sanoa. Se on jokaisen isän ja tyttären henkilökohtainen asia ja miten he kokevat tuollaisen. Suomessa yleisimmin pelätään läheisyyttä tai ei olla totuttu siihen, ja siksi tuollainen saattaa tuntua joistakin oudolta. Mitään pahaahan samassa vuoteessa nukkumisessa ei ole jos se on molempien mielestä aivan ok.

Ok on varata yhteinen huone, yhtä ok varata molemmille omat huoneet. Siinä vaiheessa ehkä kuulostaisi oudolle jos isä ja tytär varaisi parivuoteellisen huoneen. Oman isän kanssa en ole ollut reisussa kahdestaan eikä samassa huoneessa ole muistaakseni nukuttu minun ollessani aikuinen.

mä oon loppuun 50 ja voisin ihan huoletta nukkua omien vanhempien tai vaikkapa appivanhempien vieressä

on monilla retkillä tullut nukuksittua ihan vieraidenkin naisten vieressä enkä ole siitä huonontunut

Ainakin näin 38 vuotiaana pystyn nukkumaan ihan hyvin,isä tosin kuorsasi ja pyöri aika lahjakkaasti että siinä mielessä en tavaksi ottaisi =) mutta tarpeen vaatiessa voin nukkua isukin vieressä.

Hyvin voisin nukkua isäni kanssa samassa vuoteessa edellyttäen, että isä olisi terveydellisesti ja muuten ok. Varmaan hän sellaisessa kunnossa olisikin, jos olisi matkalle lähtenyt. Miuluummin erilliset vuoteet, mutta parivuodekin käy.

miksi isänsä vieressä ei voisi nukkua?
Jos mun tytär haluaiis isänsä vierresä nukkua ja kuunnella kuorsausta niin se hänelle suotakoon. Mä voin vaihtaa vaikka olohuoneen soihvalle. Miksi ei oman isänsä kanssa voi samassa sängyssä nukkua.

hmm.. no teoriassa voisin nukkua aikuisenakin (ja mikseni lapsena/teininä). Käytännössä mua ahdistaa jo samassa asunnossa nukkuminen, koska isä (ja niin muuten äitinikin) kuorsaa tolkuttoman kovaäänisesti. Sen kerran kun mökillä oon viettänyt öitä niiden kanssa niin en oo tainnut saada nukuttua kuin pari tuntia koko yönä.

[QUOTE="Vieras";28909759]Koska se on pervoa.[/QUOTE]

miten niin? vauvana sama tytär voi nukkua iskän kanssa sohvalla, ovat moneti sihen nukahtanet.
NOrmaali isä ei ajattele lapsestaan mitään seksuaalista, hän on aina lapsi isänsä silmissä. isin kainalossa muutenkin joskus päiväsaikaan on mukava löhöillä ja jutella . Se on noemaalia läheisyyttä, miutä KAIKKI joskus kaipaavat. Ei se että nukkuu yövaattet päällä jonkun vieressä tarkoita automaatisesti naimista. eikä mieheillä AUTOIMAATTISESTI seiso jos joku nainne on siinä vieressä.

miten niin? vauvana sama tytär voi nukkua iskän kanssa sohvalla, ovat moneti sihen nukahtanet.
NOrmaali isä ei ajattele lapsestaan mitään seksuaalista, hän on aina lapsi isänsä silmissä. isin kainalossa muutenkin joskus päiväsaikaan on mukava löhöillä ja jutella . Se on noemaalia läheisyyttä, miutä KAIKKI joskus kaipaavat. Ei se että nukkuu yövaattet päällä jonkun vieressä tarkoita automaatisesti naimista. eikä mieheillä AUTOIMAATTISESTI seiso jos joku nainne on siinä vieressä.

En tiedä, ehkä se on eri asia pienen lapsen kanssa olla fyysisesti lähekkäin. Musta ois tosi pervoa nukkua isän lähellä, en vaan vois!

voisin vaikka nyt 25v jos tilanne niin vaatisi, viimeksi nukuin n 16 vuotiaana isäni vieressä, oli sit yöllä menkat vuotanut vähän ohi.. kyllä nolotti sen ikäsenä iskälle asiasta sanoa ! :D

[QUOTE="vieras";28909649]are u serious... voisin vaikka nyt 25 vuotiaana nukkua, jos tilanne niin vaatisi. Ei oo koskaan vaatinut, mutta hei... jotkut nukkuu koko ikänsä koko suvun kanssa jossain betonilattialla, samassa pahvilaatikkohökkelissä.[/QUOTE]
Ei niillä ole betonilattioita pahvilaatikkohökkeleissä.