G: Kuinka käytät perheparkkia?

jees
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja jees:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
mä käytän perheparkkia edelleen vain siinä tapauksessa että muualla ei ole oikeasti tilaa.
Jaksan kyllä kävellä pidemmältäkin..
Jos jaksat kävellä pidemmältäkin, niin varmaan voit sitten ajaa autosi jonkin muun kaupan pihaan tms?
En edelleen lähde ulos parkkihallista sen takia että joku mamma tulisi vihaiseksi.
En voi sitten muuta todeta, kuin että olet aika itsepäinen ja tyhmä. Sääli, että ajattelutapasi on tuollainen. Toivon, että jos joskus loukkaat jalkasi, kukaan ei auta sinua, sinun on sitten pärjättävä yksin.
 
Mie olen useammanki kerran jo ennen ko lisäännyin älähtäny ko olen nähny että lapsettomat ja varsinki NUORET hyvävointiset ihmiset parkkeeraa lapsiparkkiin, aina ovat siirtäny autonsa ko olen ruvennu mäkättään :saint:
Nyt ko meilä on vauva niin ei käytetä siltikkään lapsiparkkia, jätän ne paikat sellasille joilla on enemmän lapsia ja oikeasti hankalaa juoksevien taaperoitten ja isojen tavaramäärien kans seikkailla toiseen päähän parkkipaikkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:
Mie en taas ymmärrä sitä miksei siinä ostoskärryssä voi kärrätä niitä ostoksiaan autolle ja palauttaa sit se ostoskärry paikoilleen. Ihmiset on laiskoja.


Monta kertaa olen vauva vauvakärryissä viikonostoiksineen ja isommat lapset kintereillä ensin käynyt viemässä kärryt pihan perälle ja sen jälkeen pienimmän kanssa vienyt vielä sielä sohjossa kärryt takaisin sisälle. Pahimmillaan on joku lapsista vielä kiukutellut matkan, niin mieleeni on tullut monestikin, että voi kun auto olisi lähempänä.

Jos yksin olen niin liikkeellä niin a) kärryt on kevyemmät, b) pieniä lapsia kintereillä keskellä autoliikennettä, c) kärryjä ei tarvitse palauttaa sisälle takaisin.


Miksiköhän mä nostin tuon, kun eihän toi liittynyt aloitukseen :ashamed: , johon vastasin.
 

Yhteistyössä