G: Kielioppivirheinhokkinne, top3?

  • Viestiketjun aloittaja Kielipoliisi
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
niin ja vielä ku mieheltä kysyy että mitä kello on niin se vastaa että "hon är tjugo över tre"
eli hän on kakskyt yli kolme.
Miehes taitaa vitsailla. =)
mut se puhuu veneistäki että "hon.." :ashamed:
etkä sä voi väittää että mulle on piruiltu 3 vuotta ja mä en oo tajunnu!:)
:LOL: No toivotaan, ettei se ole asiainlaita...veneethän ovat perinteisesti naisia, että sen mä kyllä ymmärrän.
hitto heti ku mies tulee kotiin kysyn siltä että tietääkös herra mitä kello on ja jos se sanoo että hon är niin mä sanon että ei, ku meillä on nyt uus kello, han heter kalevi :D
:D
Jep! Toivotaan, että kalevi kulkee samassa ajassa kun vanha rouva...
 
Musta tuntuu, että tää kielipoliisi on saanut isot traumat väärästä kieliopista, eikä siten kestä, jos huomaa toisella jonkun virheen. Hän itse kirjoittaa väärin, niin yhdyssanoja jopa otsikkoon kuin muutenkin. Aina on kuitenkin nipottamassa asioissa, mutta itse ei huomaa lainkaan omia virheitään. Itseäni ärsyttää tuommoinen käytös.

Ja jos _kirjoitusvirheistä_ puhutaan, niin enääN on jotenkin ärsyttävää nähdä teksteissä.
 
Kielipoliisi
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Hän itse kirjoittaa väärin, niin yhdyssanoja jopa otsikkoon kuin muutenkin. Aina on kuitenkin nipottamassa asioissa, mutta itse ei huomaa lainkaan omia virheitään.
:LOL: On se hyvä kun joillakin on silmää tajuta, milloin yhdys sanat on kirjoitettu tarkoituksella erikseen ja milloin ei... Traumoja mulla on paljonkin, ja joihinkin niistä auttaa tämä palsta, joitakin tämä vain taasen pahentaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kielipoliisi:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Hän itse kirjoittaa väärin, niin yhdyssanoja jopa otsikkoon kuin muutenkin. Aina on kuitenkin nipottamassa asioissa, mutta itse ei huomaa lainkaan omia virheitään.
:LOL: On se hyvä kun joillakin on silmää tajuta, milloin yhdys sanat on kirjoitettu tarkoituksella erikseen ja milloin ei... Traumoja mulla on paljonkin, ja joihinkin niistä auttaa tämä palsta, joitakin tämä vain taasen pahentaa.
Eli et edes myönnä kirjoittavasi väärin vaan laitat sen sen piikkiin, että tahallisesti kirjoitat miten sattuu mm. otsikkoihin? Joskus itsetutkiskelu voisi olla paikallaan ja katsoa sinne peiliin.. =)
 
Kielipoliisi
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kielipoliisi:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Hän itse kirjoittaa väärin, niin yhdyssanoja jopa otsikkoon kuin muutenkin. Aina on kuitenkin nipottamassa asioissa, mutta itse ei huomaa lainkaan omia virheitään.
:LOL: On se hyvä kun joillakin on silmää tajuta, milloin yhdys sanat on kirjoitettu tarkoituksella erikseen ja milloin ei... Traumoja mulla on paljonkin, ja joihinkin niistä auttaa tämä palsta, joitakin tämä vain taasen pahentaa.
Eli et edes myönnä kirjoittavasi väärin vaan laitat sen sen piikkiin, että tahallisesti kirjoitat miten sattuu mm. otsikkoihin? Joskus itsetutkiskelu voisi olla paikallaan ja katsoa sinne peiliin.. =)
Samoin, katsokaamme siis molemmat! :)

 
Kielipoliisi
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Eli et edes myönnä kirjoittavasi väärin vaan laitat sen sen piikkiin, että tahallisesti kirjoitat miten sattuu mm. otsikkoihin?
Mitenköhän sitten itse viestiin onnistuin kirjoittamaan ko. sanan oikein, vahingossako? :)

 
Kielipoliisi
Alkuperäinen kirjoittaja Kielipoliisi:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Eli et edes myönnä kirjoittavasi väärin vaan laitat sen sen piikkiin, että tahallisesti kirjoitat miten sattuu mm. otsikkoihin?
Mitenköhän sitten itse viestiin onnistuin kirjoittamaan ko. sanan oikein, vahingossako? :)
Tai ehkä olin niin epävarma asiasta, että pelasin varman päälle kirjoittamalla toisaalle toisin ja toisaalle toisin? Ja ehkä olen niin urpo, että haukun muita siitä mihin itsekin sorrun? :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kielipoliisi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kielipoliisi:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Eli et edes myönnä kirjoittavasi väärin vaan laitat sen sen piikkiin, että tahallisesti kirjoitat miten sattuu mm. otsikkoihin?
Mitenköhän sitten itse viestiin onnistuin kirjoittamaan ko. sanan oikein, vahingossako? :)
Tai ehkä olin niin epävarma asiasta, että pelasin varman päälle kirjoittamalla toisaalle toisin ja toisaalle toisin? Ja ehkä olen niin urpo, että haukun muita siitä mihin itsekin sorrun? :)
Nyt menit mun pään sisälle ;)
 
Kielipoliisi
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kielipoliisi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kielipoliisi:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Eli et edes myönnä kirjoittavasi väärin vaan laitat sen sen piikkiin, että tahallisesti kirjoitat miten sattuu mm. otsikkoihin?
Mitenköhän sitten itse viestiin onnistuin kirjoittamaan ko. sanan oikein, vahingossako? :)
Tai ehkä olin niin epävarma asiasta, että pelasin varman päälle kirjoittamalla toisaalle toisin ja toisaalle toisin? Ja ehkä olen niin urpo, että haukun muita siitä mihin itsekin sorrun? :)
Nyt menit mun pään sisälle ;)
Aivan. No onneksi ihan niin idiootti en sentään ole. Yleensä kuitenkin valistan ihmisiä vain niistä asioista, joista oikeasti jotain tiedän. Minulla on hyvä itsetunto, jotkut näkevät sen ehkä ylpeytenä.

 

Yhteistyössä