G: Ketä miestä tai naista pidät erittäin haluttavana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhmmmm...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhmmmm...

Vieras
Itse tykkään vanhemmista miehistä ja he mua eniten sytyttääkin, syytä en tiiä. Ehkä sen takia kun he oikeesti ovat jo miehiä ja tietävät mitä haluavat. Mutta ketä sinä pidät haluttavana ja miksi?! Mä pidän mm. Walter Hoferia ja Magnar Dalenia haluttavina. Kelpais mulle! :D

Sukkanauhaheviä soittavat pitkätukat mielettömän kireissä housuissaan saa mut kuolaamaan ihan avoimesti :p

Pitkätukkarokkarit yleensäkin- Slash etunenässä, Jyrki69 tms, Michael Monroe:cool:

Toisaalta taas vanhemmat herrasmiehet- ihan eri kastia, mutta ah, niin haluttavia.

Toisaalta, ilo silmälle ovat nuoret pojatkin- tai siis miehenalut, semmoiset parikymppiset :D
Mutta ne menee kyllä taas tuohon rokkikastiin, eli taidetaan laskea ne siähen sakkiin silti hekin.

Muuan minua 11v vanhempi mies. Paljon nähnyt ja kokenut, älykäs, itsevarma, vahva(henkisesti), pitkä ja komea, rehellinen ja suora äärettömän seksikäs alfa-uros :p

Omaa miestäni tietysti.:rolleyes:

Mutta jos ihan yleisesti puhutaan, niin ulkonäössä saa olla puutteita, jos itsevarmuus paikkaa ne. Se on viehättävää, kun joku on omasta mielestään makee tyyppi. En tarkota sillä itseriittoisuutta tai tyhmää ylpeyttä, vaan itsestään pitämistä ja karismaattisuutta.