V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi te ottaisitte Timpan?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi te ottaisitte Timpan?
Sais jäneksen kaupanpäälle?
Alkuperäinen kirjoittaja vastasin jo:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Tää sama on ollu joskus ennenkin.
So what? Uusi päivä, uudet kujeet...
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vastasin jo:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Tää sama on ollu joskus ennenkin.
Olis sitten uusi nimilistakin. Mut ei, se sama vanha vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Mä ottaisin Sörhiksen, eiks se oo ope? Ymmärtää ainakin jotain lapsista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vastasin jo:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Tää sama on ollu joskus ennenkin.
En ole kyllä nähnyt ennen TÄYSIN samanlaista nimilistaa. Olisitko itse halunnut listaan vai miksi se sua häiritsee?
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vastasin jo:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Tää sama on ollu joskus ennenkin.
En ole kyllä nähnyt ennen TÄYSIN samanlaista nimilistaa. Olisitko itse halunnut listaan vai miksi se sua häiritsee?
No en kyllä olis halunnut listaan, kun mä olen sen verran kamala äiti, etten ottais ketään täysin ventovierasta lasta hoitooni. Tuttuja kyllä kaitsen mielelläni.