G:Kenen mies EI TYKKÄÄ naisella korkokengistä? ;D

  • Viestiketjun aloittaja no tietty
  • Ensimmäinen viesti
mieheni mun
Mun mies ei kans pidä yhtään, enkä kyllä minäkään. Korkkarit on vähän sellaisille, miten ny sanois..hepsankeikoille, joilla ylenmääräinen tarve korostaa itseään, mitä pidän säälittävänä ja turhana. Onneks ei tarvii käyttää, mä ku olen tyytyväinen itseeni ilmankin:)
 
Rokkivosu
mun mieheni ei tykkää. Tai siis on se ihan ok, jos joskus laitan juhliin korkkarit, mut ei tykkäis jos alkaisin pimutella kaiket päivät :D Ei muutenkaan jaksa mitään ylinaisellisia naisia.
 
Ksantippa S.
Mun miehen mielestä korkkareita käyttävät naiset kävelee rumasti. Olen itse samaa mieltä, 95 prosenttia naisista ei osaa kävellä korkkareilla. Ja myönnän, että kuulun heihin itsekin. Onneksi ei tarvitse arkisin sellaisia kapineita käyttää.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mieheni mun:
Mun mies ei kans pidä yhtään, enkä kyllä minäkään. Korkkarit on vähän sellaisille, miten ny sanois..hepsankeikoille, joilla ylenmääräinen tarve korostaa itseään, mitä pidän säälittävänä ja turhana. Onneks ei tarvii käyttää, mä ku olen tyytyväinen itseeni ilmankin:)
Just perisuomalainen asenne :)

"hepsankeikat joilla on ylimääräinen tarve korostaa itseään"...oletko ihan tosissas? Mä oon 100% varma, että miehes kuolaa muita naisia...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mieheni mun:
Mun mies ei kans pidä yhtään, enkä kyllä minäkään. Korkkarit on vähän sellaisille, miten ny sanois..hepsankeikoille, joilla ylenmääräinen tarve korostaa itseään, mitä pidän säälittävänä ja turhana. Onneks ei tarvii käyttää, mä ku olen tyytyväinen itseeni ilmankin:)
Just perisuomalainen asenne :)

"hepsankeikat joilla on ylimääräinen tarve korostaa itseään"...oletko ihan tosissas? Mä oon 100% varma, että miehes kuolaa muita naisia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mieheni mun:
Mun mies ei kans pidä yhtään, enkä kyllä minäkään. Korkkarit on vähän sellaisille, miten ny sanois..hepsankeikoille, joilla ylenmääräinen tarve korostaa itseään, mitä pidän säälittävänä ja turhana. Onneks ei tarvii käyttää, mä ku olen tyytyväinen itseeni ilmankin:)
No kyllähän se junttia on, jos et naisena juhliin korkkareita laita :eek: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Kyllä mun mies diggaa =) . Ainakin mulle ne passaa hänen mielestä. Tosin korkkareitakin on monenlaisia.
No niin on :) Ei tartte välttämättä olla 10cm stilettoja....
Mun mielestä taas pitää olla min. se 10cm =) . Stiletot käy oikein hyvin, tosin diggaan myös kiilakoroista.
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja mieheni mun:
Mun mies ei kans pidä yhtään, enkä kyllä minäkään. Korkkarit on vähän sellaisille, miten ny sanois..hepsankeikoille, joilla ylenmääräinen tarve korostaa itseään, mitä pidän säälittävänä ja turhana. Onneks ei tarvii käyttää, mä ku olen tyytyväinen itseeni ilmankin:)
No kyllähän se junttia on, jos et naisena juhliin korkkareita laita :eek: .
samaa mieltä.. olipas aika jyrkkä mielipide :D
 
--
Ei munkaan mies pidä, ei pitänyt sillon kun mä niitä käytin eikä pidä nytkään. Ite siis en voi enää pitää kun jalat tulee kipeeks virheasennon takia. Tai no joo, kyl mä sen muutaman tunnin baarissa kestän, mut en ns. arkikäytössä.

On se kumma kun ap ja muutama muu tuntuu vetävän herneen nenukkaan kun joku vastaa myöntävästi.... Itehän kaipasitte näitä vastauksia. Ei mun naisellisuus siitä ainakaan kärsi vaikken korkoja pidäkään ja kyllä miehenikin katsoo naisissa ihan muita ominaisuuksia kuin kenkiä :D Ja kyllä, mun mieheni katsoo ihan varmasti muitakin naisia, katsonhan mäkin muita miehiä, sehän nyt on normaalia.

Mut pitäkää te hei korkkarinne ihan rauhassa, se ei ole meiltä pois, ihan niinkuin ei ole teiltä pois että jotkut kulkee tasapohjilla tms :D
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja storm:
samaa mieltä.. olipas aika jyrkkä mielipide :D
Mutta niinhän se on =) . Pitää sitä vähän omalla, asianmukaisella pukeutumisella muita kunnioittaa.
minulle ainakin tulisi vähän hassu olo juhlissa ilman korkkareita, varsinkin kun olen aika lyhyt
 

Yhteistyössä