grrrrr....
Minä tykkään koroista, ihan sama mitä mies sanoo, mutta se onkin mua pidempi 20 senttiä. Ja oon itse 170.
Hyvällä vai pahalla tavalla?Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Minun mies sanoi, että järkyttyisi pahasti jos alkaisin käyttää korkokenkiä.
Mun mies taas tykkää että nainen menee pituudessa ohi, mitä korkeammat korot sen parempi. On kuulemma Hugh Heffer efekti B)Alkuperäinen kirjoittaja Äippä:Ompas, mun mies, mut ehkä se johtuu siitä, et sitten olisin sitä pidempi jos laittaisin korkkarit
tykkään enemmän ihan ilman vaatteita :heart:Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Vieläkö on ihmisiä jotka ei tykkä jostain vain jonkun asusteen/vaatteen/kenkien takia?
Milloin tulee ketju: "Kenen mies ei voi sietää lyhyt hihaisia paitoja?"...tai jotain muuta vastaavaa.
Koska SINÄ olisit niissä järkyttävä näky... varmaan katselee mielelään muita naisia korkkareissaAlkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Minun mies sanoi, että järkyttyisi pahasti jos alkaisin käyttää korkokenkiä.
Itsepähän tuo on vaimonsa valinnutAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska SINÄ olisit niissä järkyttävä näky... varmaan katselee mielelään muita naisia korkkareissaAlkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Minun mies sanoi, että järkyttyisi pahasti jos alkaisin käyttää korkokenkiä.
Just perisuomalainen asenneAlkuperäinen kirjoittaja mieheni mun:Mun mies ei kans pidä yhtään, enkä kyllä minäkään. Korkkarit on vähän sellaisille, miten ny sanois..hepsankeikoille, joilla ylenmääräinen tarve korostaa itseään, mitä pidän säälittävänä ja turhana. Onneks ei tarvii käyttää, mä ku olen tyytyväinen itseeni ilmankin
Just perisuomalainen asenneAlkuperäinen kirjoittaja mieheni mun:Mun mies ei kans pidä yhtään, enkä kyllä minäkään. Korkkarit on vähän sellaisille, miten ny sanois..hepsankeikoille, joilla ylenmääräinen tarve korostaa itseään, mitä pidän säälittävänä ja turhana. Onneks ei tarvii käyttää, mä ku olen tyytyväinen itseeni ilmankin
No niin on Ei tartte välttämättä olla 10cm stilettoja....Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Kyllä mun mies diggaa =) . Ainakin mulle ne passaa hänen mielestä. Tosin korkkareitakin on monenlaisia.
No kyllähän se junttia on, jos et naisena juhliin korkkareita laita .Alkuperäinen kirjoittaja mieheni mun:Mun mies ei kans pidä yhtään, enkä kyllä minäkään. Korkkarit on vähän sellaisille, miten ny sanois..hepsankeikoille, joilla ylenmääräinen tarve korostaa itseään, mitä pidän säälittävänä ja turhana. Onneks ei tarvii käyttää, mä ku olen tyytyväinen itseeni ilmankin
Mun mielestä taas pitää olla min. se 10cm =) . Stiletot käy oikein hyvin, tosin diggaan myös kiilakoroista.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No niin on Ei tartte välttämättä olla 10cm stilettoja....Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Kyllä mun mies diggaa =) . Ainakin mulle ne passaa hänen mielestä. Tosin korkkareitakin on monenlaisia.
samaa mieltä.. olipas aika jyrkkä mielipideAlkuperäinen kirjoittaja Lode84:No kyllähän se junttia on, jos et naisena juhliin korkkareita laita .Alkuperäinen kirjoittaja mieheni mun:Mun mies ei kans pidä yhtään, enkä kyllä minäkään. Korkkarit on vähän sellaisille, miten ny sanois..hepsankeikoille, joilla ylenmääräinen tarve korostaa itseään, mitä pidän säälittävänä ja turhana. Onneks ei tarvii käyttää, mä ku olen tyytyväinen itseeni ilmankin
Mutta niinhän se on =) . Pitää sitä vähän omalla, asianmukaisella pukeutumisella muita kunnioittaa.Alkuperäinen kirjoittaja storm:samaa mieltä.. olipas aika jyrkkä mielipide
minulle ainakin tulisi vähän hassu olo juhlissa ilman korkkareita, varsinkin kun olen aika lyhytAlkuperäinen kirjoittaja Lode84:Mutta niinhän se on =) . Pitää sitä vähän omalla, asianmukaisella pukeutumisella muita kunnioittaa.Alkuperäinen kirjoittaja storm:samaa mieltä.. olipas aika jyrkkä mielipide