G:Kenen mies EI TYKKÄÄ naisella korkokengistä? ;D

• Viestiketjun aloittaja no tietty
  • Ensimmäinen viesti
mies
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
mun mies sano jotta enpä oikein ku kysyin tykkäiskö
Vai niin. No kokeilepa laittaa mustat, valkoiset tai punaiset korkokengät, sekä pikkarit ja ritsikat. Ei muuta. Sitten mene sängylle, nosta polvia ja kutsu mies olkkarista. Huomaat kohta tykkääkö se vai ei.

--
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
mun mies sano jotta enpä oikein ku kysyin tykkäiskö
Vai niin. No kokeilepa laittaa mustat, valkoiset tai punaiset korkokengät, sekä pikkarit ja ritsikat. Ei muuta. Sitten mene sängylle, nosta polvia ja kutsu mies olkkarista. Huomaat kohta tykkääkö se vai ei.
Vastaan vaikket multa kysynytkään :D Tuossa tilanteessa mies ei edelleenkään välitä kengistäni, vaan siitä mitä niiden pikkarien ja rintsikoiden alta löytyy :D

Onko se nyt niin julmetun vaikee hyväksyä että kaikki miehet ei niistä koroista välitä, vaan ajattelevat että kyllä ne muut seikat siinä naisessa sytyttää?

Mun mies ei ole mikään korkkarifani. Mä itse käytän aina korkoja ja mies ei vaan oikein ymmärrä miksi niitä pitää käyttää. Antaa toki mun pitää mitä kenkiä haluan mutta nauraa aina että miksi pitää elämää vaikeuttaa koroilla. |O
Mutta toki hänestäkin hienoja kenkiä löytyy mutta ei jatkuvaan käyttöön niin kuin mä haluan. ;)
Mutta viekää muut, korkkareista en luovu! :D

kysyin siltä tätä eilen ja
Mun mies vastasi että se näyttääkö kengät hyvältä naisen jalassa riippuu siitä osaako nainen niillä kävellä. Jos on huono ryhti ja kulkee korkkarit jalassa horjuen tai ikäänkuin olisi tiiliskivet jaloissa painona niin se näyttää kuulemma lähinnä koomiselta ja säälittävältä :D Aika hyvä vastaus.
Itse en nykyään paljon korkokenkiä käytä, paitsi juhlissa. Nuorempana enempikin pidin, en varmaan osaisi edes kävellä enää jossain tolppakorko saappaissa ja varmaankin näyttäisin juuri hyvinkin koomiselta. Mutta kun pieni nainen olen niin mielelläni käyttäisin kyllä korkeammalla korolla olevia pitkävartisia maihareita, ne sopisi mulle hyvin ja niillä osaisin kävelläkin:D

Milla
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Oikea vastaus tähän on; LYHYET miehet eivät pidä siitä että kumppani pitää korkokenkiä. Näin se vain on.
Mun mies on 182cm pitkä, ei kamalan lyhyt mutta ei pidä siltikään korkeista koroista. Halvan näköistä, kuulemma =) Mulla on korkkareita, mutta matalia sellaisia, ne on juhlakäyttöön ja silloin sopivat mulle ja asuun. Muuten en käytä.

Yhteistyössä