hm
Oikea vastaus tähän on; LYHYET miehet eivät pidä siitä että kumppani pitää korkokenkiä. Näin se vain on.
Vai niin. No kokeilepa laittaa mustat, valkoiset tai punaiset korkokengät, sekä pikkarit ja ritsikat. Ei muuta. Sitten mene sängylle, nosta polvia ja kutsu mies olkkarista. Huomaat kohta tykkääkö se vai ei.Alkuperäinen kirjoittaja olava:mun mies sano jotta enpä oikein ku kysyin tykkäiskö
Vastaan vaikket multa kysynytkään Tuossa tilanteessa mies ei edelleenkään välitä kengistäni, vaan siitä mitä niiden pikkarien ja rintsikoiden alta löytyyAlkuperäinen kirjoittaja mies:Vai niin. No kokeilepa laittaa mustat, valkoiset tai punaiset korkokengät, sekä pikkarit ja ritsikat. Ei muuta. Sitten mene sängylle, nosta polvia ja kutsu mies olkkarista. Huomaat kohta tykkääkö se vai ei.Alkuperäinen kirjoittaja olava:mun mies sano jotta enpä oikein ku kysyin tykkäiskö
Mun mies on 182cm pitkä, ei kamalan lyhyt mutta ei pidä siltikään korkeista koroista. Halvan näköistä, kuulemma =) Mulla on korkkareita, mutta matalia sellaisia, ne on juhlakäyttöön ja silloin sopivat mulle ja asuun. Muuten en käytä.Alkuperäinen kirjoittaja hm:Oikea vastaus tähän on; LYHYET miehet eivät pidä siitä että kumppani pitää korkokenkiä. Näin se vain on.