G:Kemikaaleista:/<----

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
eli tehdään semmonen galupp,raskaudesta,imetyksestä ja kemikaaleista.Kuka teistä käytti erilaiset kemikaalit raskauden,imetys aikana.Minkäläisiä ja kuinka paljon?Onko sellaisia äitejä olemassa jotka vältävät kaikkea ja kerävät tietoa jo ennen raskautta?
 
mä käytin raskausaikana ja imetyksen aikana: meikkiä, hajuvettä, hiusväriä, erittäinvoimakkasti tuoksuvaa bodylotionia ja kaikkee mahdollista. Enkä oikeestaan edes pode huonoa omatuntoa :D
 
tehtävä välttää kaikkea, vaatteissakin käytetään kemikaaleja. Itse käytin surutta meikkiä ja pesuainetta. Suuhuni en vitamiineja kummempia kemikaaleja laittanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
mä käytin raskausaikana ja imetyksen aikana: meikkiä, hajuvettä, hiusväriä, erittäinvoimakkasti tuoksuvaa bodylotionia ja kaikkee mahdollista. Enkä oikeestaan edes pode huonoa omatuntoa :D
Wauuuu!Miten ihana baby sinulla profiilissa :heart:

se on saanut osansa niistä mun kauneustuotteista! ;)
 
Meikkejä, hajusteita, muotovaahtoa ja hiuslakkaa, värjäsin hiuksia jne.Sairaalassa kun teen töitä niin raskauden aikanakin joudun käyttämään jatkuvasti käsihuuhdetta ja olemaan erilaisetn lääkeiaineiden jne kanssa tekemisissä.Ihan normaaleita poikia nuo silti näyttää olevan :)
 
Mä olin töissä kemiantehtaassa, toimistossa kyllä mutta haisi silti ja haitalliset aineet vaikutti. Ihan tätä et kuitenkaan tainnut tarkoittaa :D Käytin ihan normaalisti hiutuotteita, -väriä ym kuten ennenkin miten huvitti. Tosin yhden merkin hiuslakka alkoi haista karmealle, oli pakko vaihtaa toiseen.

Miten AB sen toiminimijutun kanssa muuten kävi, selvisikö asia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
mä käytin raskausaikana ja imetyksen aikana: meikkiä, hajuvettä, hiusväriä, erittäinvoimakkasti tuoksuvaa bodylotionia ja kaikkee mahdollista. Enkä oikeestaan edes pode huonoa omatuntoa :D
Wauuuu!Miten ihana baby sinulla profiilissa :heart:

se on saanut osansa niistä mun kauneustuotteista! ;)

tämän takia niin kaunis? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja aijaa:
Mä olin töissä kemiantehtaassa, toimistossa kyllä mutta haisi silti ja haitalliset aineet vaikutti. Ihan tätä et kuitenkaan tainnut tarkoittaa :D Käytin ihan normaalisti hiutuotteita, -väriä ym kuten ennenkin miten huvitti. Tosin yhden merkin hiuslakka alkoi haista karmealle, oli pakko vaihtaa toiseen.

Miten AB sen toiminimijutun kanssa muuten kävi, selvisikö asia?

joo,ihan ok kaikki,eikä maksanut mitään
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja aijaa:
Mä olin töissä kemiantehtaassa, toimistossa kyllä mutta haisi silti ja haitalliset aineet vaikutti. Ihan tätä et kuitenkaan tainnut tarkoittaa :D Käytin ihan normaalisti hiutuotteita, -väriä ym kuten ennenkin miten huvitti. Tosin yhden merkin hiuslakka alkoi haista karmealle, oli pakko vaihtaa toiseen.

Miten AB sen toiminimijutun kanssa muuten kävi, selvisikö asia?

joo,ihan ok kaikki,eikä maksanut mitään

Hyvä juttu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
mä käytin raskausaikana ja imetyksen aikana: meikkiä, hajuvettä, hiusväriä, erittäinvoimakkasti tuoksuvaa bodylotionia ja kaikkee mahdollista. Enkä oikeestaan edes pode huonoa omatuntoa :D
Wauuuu!Miten ihana baby sinulla profiilissa :heart:

se on saanut osansa niistä mun kauneustuotteista! ;)

tämän takia niin kaunis? :D

:laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:
Et kai sinä vaan Annabell murehdi omaa raskaudenaikaista kemikaalien käyttöä. Jos murehdit niin lopeta se.
en murehdi paljon,mutta otta päähään kun luen kaikenlaista :headwall:

Ei kannata lukea välttämättä. Oikeasti voi pää seota jos kaikkea miettii. Kokemusta on melkein, onneksi siis melkein. Mut mitä siis luit?

 
Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:
Et kai sinä vaan Annabell murehdi omaa raskaudenaikaista kemikaalien käyttöä. Jos murehdit niin lopeta se.
en murehdi paljon,mutta otta päähään kun luen kaikenlaista :headwall:

Ei kannata lukea välttämättä. Oikeasti voi pää seota jos kaikkea miettii. Kokemusta on melkein, onneksi siis melkein. Mut mitä siis luit?

http://www.yle.fi/ympuut/020421/jakso/lapset.htm tämä :'( :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:
Et kai sinä vaan Annabell murehdi omaa raskaudenaikaista kemikaalien käyttöä. Jos murehdit niin lopeta se.
en murehdi paljon,mutta otta päähään kun luen kaikenlaista :headwall:

Ei kannata lukea välttämättä. Oikeasti voi pää seota jos kaikkea miettii. Kokemusta on melkein, onneksi siis melkein. Mut mitä siis luit?

http://www.yle.fi/ympuut/020421/jakso/lapset.htm tämä :'( :'(

Mutta tarkottaisko tuo pääasiassa järeämpiä kemikaaleja, ympäristömyrkkyjä jne, enemmän kuin mitään hiuslakkoja tai meikkejä. En nyt sano, että nekään hyväksi varmaan ovat, tai voivat kai olla jopa jonkinlaiseksi haitaksi, ehkä. Mutta onhan jossain lehdissäkin varmaan odottajalle meikkivinkkejä tms.

 
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:
Et kai sinä vaan Annabell murehdi omaa raskaudenaikaista kemikaalien käyttöä. Jos murehdit niin lopeta se.
en murehdi paljon,mutta otta päähään kun luen kaikenlaista :headwall:

Ei kannata lukea välttämättä. Oikeasti voi pää seota jos kaikkea miettii. Kokemusta on melkein, onneksi siis melkein. Mut mitä siis luit?

http://www.yle.fi/ympuut/020421/jakso/lapset.htm tämä :'( :'(

Mutta tarkottaisko tuo pääasiassa järeämpiä kemikaaleja, ympäristömyrkkyjä jne, enemmän kuin mitään hiuslakkoja tai meikkejä. En nyt sano, että nekään hyväksi varmaan ovat, tai voivat kai olla jopa jonkinlaiseksi haitaksi, ehkä. Mutta onhan jossain lehdissäkin varmaan odottajalle meikkivinkkejä tms.
http://www.vauvapalsta.net/keskustelupalsta/index.php?showtopic=44592&st=0 tämä on paha keskustelu |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:
Et kai sinä vaan Annabell murehdi omaa raskaudenaikaista kemikaalien käyttöä. Jos murehdit niin lopeta se.
en murehdi paljon,mutta otta päähään kun luen kaikenlaista :headwall:

Ei kannata lukea välttämättä. Oikeasti voi pää seota jos kaikkea miettii. Kokemusta on melkein, onneksi siis melkein. Mut mitä siis luit?

http://www.yle.fi/ympuut/020421/jakso/lapset.htm tämä :'( :'(

Mutta tarkottaisko tuo pääasiassa järeämpiä kemikaaleja, ympäristömyrkkyjä jne, enemmän kuin mitään hiuslakkoja tai meikkejä. En nyt sano, että nekään hyväksi varmaan ovat, tai voivat kai olla jopa jonkinlaiseksi haitaksi, ehkä. Mutta onhan jossain lehdissäkin varmaan odottajalle meikkivinkkejä tms.
http://www.vauvapalsta.net/keskustelupalsta/index.php?showtopic=44592&st=0 tämä on paha keskustelu |O

ja ihan vahingossa eksyin tänne ja tarkoitus oli katsoa vauvan tarvikeita :headwall: :headwall:
 
Vältin kemikaaleja. Dödöä käytin joka päivä. Meikkiä ja hiusaineita ehkä 1-2 kertaa/kk. Kaiken vaihdoin hajustettomaksi tai miedoksi. Ihan vain lasten takia :) Siten pienennän heidän syövän kasvuriskin yms. Ne jotka tämmöiselle nauraa eivät ole tarpeeksi aiheesta lukeneet tai haluavat peittää oman häpeän ja syyllisyyden irvailun alle.
 
käytin kosteusvoiteita hiuslakkaa. ed.raskaudessa 5v.sitten olen ottanut permanentin, ihan ekoilla viikoilla ja ihmettelin kun epäonnistu, ei kihara pysyny. vasta myöhemmin tajusin olleeni raskaana ja ne hormoonit..eipä onnistu permikset.
 

Similar threads

Yhteistyössä