eli tehdään semmonen galupp,raskaudesta,imetyksestä ja kemikaaleista.Kuka teistä käytti erilaiset kemikaalit raskauden,imetys aikana.Minkäläisiä ja kuinka paljon?Onko sellaisia äitejä olemassa jotka vältävät kaikkea ja kerävät tietoa jo ennen raskautta?