V
vieras
Vieras
Asiasta lentokoneeseen, oletkos Annabell keksinyt itselles jo firman, kun ideoita taannoin kyselit?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Asiasta lentokoneeseen, oletkos Annabell keksinyt itselles jo firman, kun ideoita taannoin kyselit?
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Asiasta lentokoneeseen, oletkos Annabell keksinyt itselles jo firman, kun ideoita taannoin kyselit?
Mikä firma?tarkoitatko varma se y-tunnus mitä mä tein?
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Kaikkea mahdollista, niinku ennen raskauttakin; hajuvettä, hiuslakkaa, muotovaahtoo, hajustetua vartalosaipppuaa/voidetta, meikkejä, pesin lattiat normaaleilla pesuaineilla, värjyyttänyt hiuksia, käytin dödöä...lista on loputon... Ja terve poika syntyi! =)
Vain esikoisen kanssa,mutta ei paljon raskauden aikana,värjäsin vain kerran hiuksia väri shampolla ja kaikenlaiset suihkugeelit,shampot käytänyt mut syn,jälkeen taas käytin kaikkeaAlkuperäinen kirjoittaja rv32:Miksi AnnaBell pelkäät kemikaaleja? Oletko käyttänyt siis paljonkin ja mitä?
Itse olen kampaaja ja olen kahdessa raskaudessani käyttänyt ihan normaalisti itse kaikenlaisia hiustenhoitotuotteita, meikkejä yms. ja myös värjännyt hiukseni n. 5-6 viikon välein. Ja sen lisäksi siis tehnyt 8h päivässä töitä niiden aineiden parissa ihan äitiysloman alkuun asti. Nyt odotan kolmatta ja olen kotiäiti, joten vähemmän tulee altistusta.
Vain esikoisen kanssa,mutta ei paljon raskauden aikana,värjäsin vain kerran hiuksia väri shampolla ja kaikenlaiset suihkugeelit,shampot käytänyt mut syn,jälkeen taas käytin kaikkeaAlkuperäinen kirjoittaja rv32:Miksi AnnaBell pelkäät kemikaaleja? Oletko käyttänyt siis paljonkin ja mitä?
Itse olen kampaaja ja olen kahdessa raskaudessani käyttänyt ihan normaalisti itse kaikenlaisia hiustenhoitotuotteita, meikkejä yms. ja myös värjännyt hiukseni n. 5-6 viikon välein. Ja sen lisäksi siis tehnyt 8h päivässä töitä niiden aineiden parissa ihan äitiysloman alkuun asti. Nyt odotan kolmatta ja olen kotiäiti, joten vähemmän tulee altistusta.