G:Kemikaaleista:/<----

Kaikkea mahdollista, niinku ennen raskauttakin; hajuvettä, hiuslakkaa, muotovaahtoo, hajustetua vartalosaipppuaa/voidetta, meikkejä, pesin lattiat normaaleilla pesuaineilla, värjyyttänyt hiuksia, käytin dödöä...lista on loputon... Ja terve poika syntyi! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
Kaikkea mahdollista, niinku ennen raskauttakin; hajuvettä, hiuslakkaa, muotovaahtoo, hajustetua vartalosaipppuaa/voidetta, meikkejä, pesin lattiat normaaleilla pesuaineilla, värjyyttänyt hiuksia, käytin dödöä...lista on loputon... Ja terve poika syntyi! =)

Meitä vaan pelotetaan liika =)
 
Miksi AnnaBell pelkäät kemikaaleja? Oletko käyttänyt siis paljonkin ja mitä?

Itse olen kampaaja ja olen kahdessa raskaudessani käyttänyt ihan normaalisti itse kaikenlaisia hiustenhoitotuotteita, meikkejä yms. ja myös värjännyt hiukseni n. 5-6 viikon välein. Ja sen lisäksi siis tehnyt 8h päivässä töitä niiden aineiden parissa ihan äitiysloman alkuun asti. Nyt odotan kolmatta ja olen kotiäiti, joten vähemmän tulee altistusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rv32:
Miksi AnnaBell pelkäät kemikaaleja? Oletko käyttänyt siis paljonkin ja mitä?

Itse olen kampaaja ja olen kahdessa raskaudessani käyttänyt ihan normaalisti itse kaikenlaisia hiustenhoitotuotteita, meikkejä yms. ja myös värjännyt hiukseni n. 5-6 viikon välein. Ja sen lisäksi siis tehnyt 8h päivässä töitä niiden aineiden parissa ihan äitiysloman alkuun asti. Nyt odotan kolmatta ja olen kotiäiti, joten vähemmän tulee altistusta.
Vain esikoisen kanssa,mutta ei paljon raskauden aikana,värjäsin vain kerran hiuksia väri shampolla ja kaikenlaiset suihkugeelit,shampot käytänyt mut syn,jälkeen taas käytin kaikkea
 
Alkuperäinen kirjoittaja rv32:
Miksi AnnaBell pelkäät kemikaaleja? Oletko käyttänyt siis paljonkin ja mitä?

Itse olen kampaaja ja olen kahdessa raskaudessani käyttänyt ihan normaalisti itse kaikenlaisia hiustenhoitotuotteita, meikkejä yms. ja myös värjännyt hiukseni n. 5-6 viikon välein. Ja sen lisäksi siis tehnyt 8h päivässä töitä niiden aineiden parissa ihan äitiysloman alkuun asti. Nyt odotan kolmatta ja olen kotiäiti, joten vähemmän tulee altistusta.
Vain esikoisen kanssa,mutta ei paljon raskauden aikana,värjäsin vain kerran hiuksia väri shampolla ja kaikenlaiset suihkugeelit,shampot käytänyt mut syn,jälkeen taas käytin kaikkea
 

Similar threads

Yhteistyössä