Vastasit sun omaan kysymykseen. Puolison valinnassa geenit ratkaisevat koska jokainen haluaa mahdollisiman terveet ja kilpailukykyiset geenit omille lapsille.Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30179444:Jotenkin ihmettelen, miksi osa on niin ehdottomia pituus-vaatimuksissaan. Kyseessä kuitenkin geenien mukana tuleva ominaisuus, jolle ihminen ei itse voi mitään ja joka ei kerro hänestä ihmisenä yhtään mitään.
Eli tuo on siis teille tärkeä kriteeri puolison valinnassa? Valitsette puolison sillä perusteella, millaisia geenejä hän oletettavasti siirtää eteenpäin? Kiinnostaisi, kuinka moni oikeasti tuntee tätä alaa ja tekee rationaalisia laskelmia ja tutkimuksia aiheen tiimoilta ja rakastuu sitten sen tuloksen perusteella.Vastasit sun omaan kysymykseen. Puolison valinnassa geenit ratkaisevat koska jokainen haluaa mahdollisiman terveet ja kilpailukykyiset geenit omille lapsille.
Ai suomalaisten miesten keskipituus?Alkuperäinen kirjoittaja lisää painoa vaan;30179440:Eikös tuo 178cm ole aika lähellä miesten keskipituutta ja keskipituisiahan on aina eniten ja ääripäitä vähemmän, eli määrät menee sillain Gaussin käyrän mukaan vai mikä se on se käyrä. Ei pitäis siis olla tuon pituisen pituudestaan huolissaan, kun suurin osa on jotain tuota mittaa tai muutaman sentin päälle. Nyt vaan ap hankkimaan lisää painoa.
miten se pituus liittyy näihin asioihin?Vastasit sun omaan kysymykseen. Puolison valinnassa geenit ratkaisevat koska jokainen haluaa mahdollisiman terveet ja kilpailukykyiset geenit omille lapsille.
Juu, totta. Mutta jos kaikki muu ns.natsaa niin ehkä yksi ulkonäöllinen miinus ei pilaa lasten geenejä. Mulle on aina ollut yksi tärkeimmistä ulkoisista jutuista se, että mies on pitkä ja mitä pidempi niin sitä parempi, mutta nykyisen poikaystävän kohdalla sillä vaan ei ollut mtn "arvoa". Muuten kun on miehekäs niin se unohtuu. Mutta myönnän, että on se iso miinus.Vastasit sun omaan kysymykseen. Puolison valinnassa geenit ratkaisevat koska jokainen haluaa mahdollisiman terveet ja kilpailukykyiset geenit omille lapsille.
Miehet voisi kyllä tuollaisesta halauksesta tykätäAi täällä on paljon muitakin pitkiä naisia. Itse olen 178 cm ja kyllä pitäisi vähintään olla tämän pituinen mies, mielellään pidempi. Oma on 186 cm ja se on oikein hyvä.
Olen huomannut, että moni lyhyt mies on minusta tykännyt. Jotenkin vaan hassu ajatus, että halatessa puristaiskin vaan miehen tissejä vasten...
Eikö 43 ole kengän kokona miehellä normaali, jopa pieni. Mieheni kengän koko on 47, joissakin 48. Mies on kyllä pitkä ja luusto (esim kädet) ovat melko isot.Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30179473:Kysymys teille, jotka nimenomaan haluatte huomattavasti pitemmän miehen - eikö tosi pitkä pituusero tunnu epäkäytännölliseltä? Ja epäsuhtaiselta, jos toinen on 156-senttinen, hoikka ja pienikokoinen ja toinen sitten joku 185-senttinen 43-numeroisine kenkineen.
Mieheni on sen 25 cm minua pidempi. Tykkään, että miehessä on kokoa.Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30179473:Kysymys teille, jotka nimenomaan haluatte huomattavasti pitemmän miehen - eikö tosi pitkä pituusero tunnu epäkäytännölliseltä? Ja epäsuhtaiselta, jos toinen on 156-senttinen, hoikka ja pienikokoinen ja toinen sitten joku 185-senttinen 43-numeroisine kenkineen.