G: Kelpuutatko alle 180cm pitkää miestä?

  • Viestiketjun aloittaja "Kuu-ukko"
  • Ensimmäinen viesti
Tottakai, olenhan itsekin vain 175cm.
Jos olisin itse esim. 185cm, niin katselisin varmasti ensisijaisesti yli 180 senttisiä.

En koe tarvitsevani miehestä fyysistä turvaa enkä pituuden puolesta geenikompensaatiotakaan, sillä olen itse ihan tarpeeksi pitkä.
 
Kelpuutan tottakai. :)
Itse olen n. 173cm. Lyhyin, jonka kanssa olen aikanaan seurustellut, taisi olla jotain 165cm. Muita se kokoero häiritsi.
Täällä meilläpäin liikkuu pariskunta, jossa nainen on varmaan 180-senttinen ja se sen miekkonen on ainakin 15 senttiä lyhyempi. Sen pariskunnan huomaa ja ovat aika rakastuneen näköisiä. Heitäkään ei kokoero häiritse.
 
[QUOTE="Kuu-ukko";30179041]Ei voi olla muu, koska on hemmetin mukava jätkä ja naiset ovat valittaneet hänelle lyhyydestä. Naiset osaavat olla toisinaan julmia ja ajattelemattomia. Ystävälläni ei ole mitään kriteeriä naiselle.[/QUOTE]

Siis ei mitään kriteerejä? Outoa. Yleensä ihmisillä sentään jotain on. Mutta olisko tuossa se syy - jos hänelle kelpaa kuka vaan, hän ei ehkä hakeudu niiden fiksuimpien seuraan (koska niitä vähemmän fiksuja löytää helpommin)? Ne fiksuimmat eivät takertuisi tuollaisiin epäolennaisiin seikkoihin.

Tai sitten pituus on ollut vain (huonosti ja tökerösti muotoiltu) tekosyy, kun naiset eivät jostain syystä ole voineet muuten sanoa suoraan, että eivät ole kiinnostuneita.
 
Kysymys teille, jotka nimenomaan haluatte huomattavasti pitemmän miehen - eikö tosi pitkä pituusero tunnu epäkäytännölliseltä? Ja epäsuhtaiselta, jos toinen on 156-senttinen, hoikka ja pienikokoinen ja toinen sitten joku 185-senttinen 43-numeroisine kenkineen.
 
nvieras.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30179444:
Jotenkin ihmettelen, miksi osa on niin ehdottomia pituus-vaatimuksissaan. Kyseessä kuitenkin geenien mukana tuleva ominaisuus, jolle ihminen ei itse voi mitään ja joka ei kerro hänestä ihmisenä yhtään mitään.
Vastasit sun omaan kysymykseen. Puolison valinnassa geenit ratkaisevat koska jokainen haluaa mahdollisiman terveet ja kilpailukykyiset geenit omille lapsille.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Vastasit sun omaan kysymykseen. Puolison valinnassa geenit ratkaisevat koska jokainen haluaa mahdollisiman terveet ja kilpailukykyiset geenit omille lapsille.
Eli tuo on siis teille tärkeä kriteeri puolison valinnassa? Valitsette puolison sillä perusteella, millaisia geenejä hän oletettavasti siirtää eteenpäin? Kiinnostaisi, kuinka moni oikeasti tuntee tätä alaa ja tekee rationaalisia laskelmia ja tutkimuksia aiheen tiimoilta ja rakastuu sitten sen tuloksen perusteella.

Terveys ja hyvät ominaisuudet on kyllä muuten hiukan laajempi ja monimutkaisempi asia kuin vain pituus.

Ja sitä paitsi entä sitten, jos ei halua enää tai ollenkaan lapsia? Sitten on tietysti vapaa eroamaan siitä geenipankista ja rakastumaan johonkin ihmiseen, josta oikeasti pitää.
 
  • Tykkää
Reactions: feger
"Kuu-ukko"
Alkuperäinen kirjoittaja lisää painoa vaan;30179440:
Eikös tuo 178cm ole aika lähellä miesten keskipituutta ja keskipituisiahan on aina eniten ja ääripäitä vähemmän, eli määrät menee sillain Gaussin käyrän mukaan vai mikä se on se käyrä. Ei pitäis siis olla tuon pituisen pituudestaan huolissaan, kun suurin osa on jotain tuota mittaa tai muutaman sentin päälle. Nyt vaan ap hankkimaan lisää painoa.
Ai suomalaisten miesten keskipituus?
 
Vastasit sun omaan kysymykseen. Puolison valinnassa geenit ratkaisevat koska jokainen haluaa mahdollisiman terveet ja kilpailukykyiset geenit omille lapsille.
Juu, totta. Mutta jos kaikki muu ns.natsaa niin ehkä yksi ulkonäöllinen miinus ei pilaa lasten geenejä. Mulle on aina ollut yksi tärkeimmistä ulkoisista jutuista se, että mies on pitkä ja mitä pidempi niin sitä parempi, mutta nykyisen poikaystävän kohdalla sillä vaan ei ollut mtn "arvoa". Muuten kun on miehekäs niin se unohtuu. Mutta myönnän, että on se iso miinus.
 
---*
Ai täällä on paljon muitakin pitkiä naisia. Itse olen 178 cm ja kyllä pitäisi vähintään olla tämän pituinen mies, mielellään pidempi. Oma on 186 cm ja se on oikein hyvä.

Olen huomannut, että moni lyhyt mies on minusta tykännyt. Jotenkin vaan hassu ajatus, että halatessa puristaiskin vaan miehen tissejä vasten... :D
 
"Maribel"
Kelpuuttaisin, itse etsin sinkkuna 160-180 senttisiä miehiä. Tykkäsin lyhyistä ja lihaksikkaista (ja jäntevistä maratoonareista), olen itse 160+ ja pitkien miesten kanssa tietyt seksiasennot, pussailu, ym on hankalia.

Kuinkas sitten kävikään? Aviomies on 191 cm ja se on kyllä tuhlaustakun olisin ilomielin ottanut 30 senttiä lyhyemmänkin.
 
vierass
Ai täällä on paljon muitakin pitkiä naisia. Itse olen 178 cm ja kyllä pitäisi vähintään olla tämän pituinen mies, mielellään pidempi. Oma on 186 cm ja se on oikein hyvä.

Olen huomannut, että moni lyhyt mies on minusta tykännyt. Jotenkin vaan hassu ajatus, että halatessa puristaiskin vaan miehen tissejä vasten... :D
Miehet voisi kyllä tuollaisesta halauksesta tykätä :D
 
"niinpä"
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30179473:
Kysymys teille, jotka nimenomaan haluatte huomattavasti pitemmän miehen - eikö tosi pitkä pituusero tunnu epäkäytännölliseltä? Ja epäsuhtaiselta, jos toinen on 156-senttinen, hoikka ja pienikokoinen ja toinen sitten joku 185-senttinen 43-numeroisine kenkineen.
Eikö 43 ole kengän kokona miehellä normaali, jopa pieni. Mieheni kengän koko on 47, joissakin 48. Mies on kyllä pitkä ja luusto (esim kädet) ovat melko isot.
 
AS
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30179473:
Kysymys teille, jotka nimenomaan haluatte huomattavasti pitemmän miehen - eikö tosi pitkä pituusero tunnu epäkäytännölliseltä? Ja epäsuhtaiselta, jos toinen on 156-senttinen, hoikka ja pienikokoinen ja toinen sitten joku 185-senttinen 43-numeroisine kenkineen.
Mieheni on sen 25 cm minua pidempi. Tykkään, että miehessä on kokoa.

Kyllä kaikki mun miehet on tupanneet olemaan yli 180 senttisiä vaikka itse olen varsin lyhyt. Pidän siitä tunteesta, että olen pikkuruinen miehen rinnalla. Kaikkine pinnallisuuksineni voin myös myöntää, että viehätyn vahvoista miehistä. Ne vaan saa olon niin turvalliseksi.
Muutenkin tuntuisi ihan idioottimaiselle kävellä käsikynkässä jonkun 165 senttisen kundin kanssa tuolla pitkien ihmisten joukossa. Sitähän olis kuin jotkut hobitit vai vastaavat.
 
mies1harm.
Kaikki ei taida tykätä fyysisesti kookkaista miehistä :( Mun salitreenit on menneet hukkaan. :-/ Äkkiä sohvalle niin pienenee!

Vitsi vitsi... ;) En käy salilla kuin osaksi naisten takia. Oon yli 180 cm.
 
mies1harm.
Ja mä tykkään enemmän lyhyistä kuin pitkistä naisista. 155 alkaa toki olla liian pieni mulle, mut taas lähemmäs 180 alkaa olla liian pitkä nainen. Painonkin puolesta en yli 70 kg painavan kanssa helposti olisi.
 

Yhteistyössä