G: Kelpuutatko alle 180cm pitkää miestä?

  • Viestiketjun aloittaja "Kuu-ukko"
  • Ensimmäinen viesti
sabsali
Lisään, että pituutta enemmän merkkaa se, että mies on hieman painavampi kumminkin, vaikka vain muutaman cm:n pidempi. Paino koostuisi lihaksesta. Itsekin painan jonkin verran, koska lihasta löytyy ja pitkäkin olen. Hieman pidempi mies voisi painaa ainakin 10kg enemmän. En pidä laihoista kukkakepeistä, jotka painaa suunnilleen saman verran, kuin minä. keskimäärin 70kg painavana pitkänä, mutta normaalipainoisena naisena. Onneksi mieheni omaa lihasta ja painaa siksi hieman enemmän :)
 
M 174 cm, 33v
Useampi itseäni hieman pidempi nainen/tyttö olisi kelpuuttanut ja kelpuuttikin ainakin yhdeksi yöksi tai mahdollisesti pidemmäksikin aikaa. Naisen pituudella ei ollut pienintäkään merkitystä, mutta jälkeenpäin ajatellen katselin lähes poikkeuksetta korkeintaan itseni mittaisia naisia. Lopulta päädyin naimisiin 160 cm neidon kanssa. Tuo ~15 cm pituusero on aika passeli. En silti valitsisi kumppania pituuden perusteella. Lopulta ei kuitenkaan voi "valita" kehen rakastuu, ja jos rakastuukin väärän mittaiseen ihmiseen niin mitäs sitten tehdään?

Jos hakee pelkästään puhdasta seksiseuraa, niin silloin toki ulkoiset seikat ratkaisee.
 
iu
Eipä tuo "kelpaaminen" ole koskaan ollut senteistä kiinni, ihan muut seikat vaikuttaa. (Tosin helppo sanoa, kun ei oo kovinkaan montaa itseäni lyhempää miestä vielä vastaan tullut...)
 
"Kuu-ukko"
Olen 178cm ja todella hoikka mikä lisää pituutta entisestään. Monet naiset ovat normaalipainoisenakin minua pullukampia.
Tämä on heille ongelma. Ystäväni 164cm mies hänkin, ei löydä kumppania lyhyytensä takia.
 
iu
[QUOTE="Kuu-ukko";30178988]Ystäväni 164cm mies hänkin, ei löydä kumppania lyhyytensä takia.[/QUOTE]

Ootko varma, että lyhyys on nimenomaan se ongelma? Kyllähän Suomesta(kin) löytyy pieniä naisia (itsekin olen alle 160 cm, enkä edes mikään harvinaisuus ainakaan täälläpäin), joten ei tuon pituuden nyt mikään kynnyskysymys pitäis olla. Vai kelpuuttaako hän itse pelkästään pitkät, hoikat kaunottaret? Sitten voi käydä vaikeeks...
 
sabsali
[QUOTE="Kuu-ukko";30178988]Olen 178cm ja todella hoikka mikä lisää pituutta entisestään. Monet naiset ovat normaalipainoisenakin minua pullukampia.
Tämä on heille ongelma. Ystäväni 164cm mies hänkin, ei löydä kumppania lyhyytensä takia.[/QUOTE]

Paljon sitten painat?
 
Useampi itseäni hieman pidempi nainen/tyttö olisi kelpuuttanut ja kelpuuttikin ainakin yhdeksi yöksi tai mahdollisesti pidemmäksikin aikaa. Naisen pituudella ei ollut pienintäkään merkitystä, mutta jälkeenpäin ajatellen katselin lähes poikkeuksetta korkeintaan itseni mittaisia naisia. Lopulta päädyin naimisiin 160 cm neidon kanssa. Tuo ~15 cm pituusero on aika passeli. En silti valitsisi kumppania pituuden perusteella. Lopulta ei kuitenkaan voi "valita" kehen rakastuu, ja jos rakastuukin väärän mittaiseen ihmiseen niin mitäs sitten tehdään?

Jos hakee pelkästään puhdasta seksiseuraa, niin silloin toki ulkoiset seikat ratkaisee.
En usko että rakastuisin itseäni paljon lyhyempään koska en kiinnostuisi heistä pituutensa takia.
Mutta koskaan ei pidä sanoa ei koskaan.
 
Viimeksi muokattu:
"Kuu-ukko"
Ootko varma, että lyhyys on nimenomaan se ongelma? Kyllähän Suomesta(kin) löytyy pieniä naisia (itsekin olen alle 160 cm, enkä edes mikään harvinaisuus ainakaan täälläpäin), joten ei tuon pituuden nyt mikään kynnyskysymys pitäis olla. Vai kelpuuttaako hän itse pelkästään pitkät, hoikat kaunottaret? Sitten voi käydä vaikeeks...
Ei voi olla muu, koska on hemmetin mukava jätkä ja naiset ovat valittaneet hänelle lyhyydestä. Naiset osaavat olla toisinaan julmia ja ajattelemattomia. Ystävälläni ei ole mitään kriteeriä naiselle.
 
sabsali
[QUOTE="Kuu-ukko";30179027]60kg[/QUOTE]

Hui, kun painat vähän :/ Itse painan sinua 10kg enemmän, vaikka paidat s-koko, housut m-koko. Lihas painaa,mut tuntisin sun vieres itseni amatsooniksi ja tulisi paha olo. 172cm siis olen ja nainen.
 
Ite olen 163cm jos ihan suorana seison, ja pakko myöntää, että en mä ehkä helposti kiinnostuisi miehestä, joka on samanpituinen tai lyhyempi. Mutta saa alle 180 olla. Toi nykyinen taitaa olla aika tasan sen 180cm. Ei kyllä mielellään paljon sen pidempikään, tulis niskat kipeeksi.
 
vierass
En. Olen itse 173cm ja tykkään pitkistä miehistä. Lyhyet ei vaan sytytä, nykyinen mieheni on yli 190cm ja on ihana tuntea itsensä pieneksi ja siroksi! Lyhyen miehen seurassa tuntisin oloni jätiksi.

Ap olisi mun makuun myös aivan liian laiha, kukkakepit ei iske myöskään.
 
yjk
Kelpaa kyllä, itse olen 176cm ja toivoisin että mies olisi vähintään 175cm pitkä. Olen kyllä seurustellut vähän lyhyemmänkin kanssa joten ei se pituus nyt kuitenkaan mihinkään kirkon kirjoihin ole kirjattu, jos muut asiat mätsää. Kun itse kuitenkin on näinkin pitkä naiseksi niin kyllähän ne pitkät miehet kiinnostaa.
 
lyhyt mies
Lyhyyteni on varmasti estänyt joitakin naisia kiinnostumasta musta, mutta onneksi riittävän moni on kuitenkin kiinnostunut. Olen pystynyt jopa itsekin suorittamaan karsintaa, eli ylipainoisen naisen kanssa en ole ollut koskaan. Naisia ehti ennen avioliittoa olla noin viitisenkymmentä. Olen 171cm.
 

Yhteistyössä