G: Kehuuko ukkosi sinua ihanaksi ja kauniiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Starbucks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taidanpa olla ainoa jonka mies ei kehu ollenkaan, tai no joskus humalassa on jotain nättiä sanonut tai sanonut jotain jonka on kehuksi tarkoittanut. huoh... ei oikein ole tunne ihminen

Me ollaan kumpainenkin huonoja noissa "mä rakastan sua"-jutuissa, mut kai se ainakin muodoistani tykkää kun on päivittäin puristelemassa tahi taputtelemassa.. :whistle:
Ja on kyllä tullut selväksi että mulla on hyvä perse. :heart: :D

Kehuu kovastikin, kauniiksi, seksikkääksi ja ihanaksi, jos ei nyt ihan joka päivä kerkeä niin monesti viikossa kuitenkin. Tilanteen tullen kehuu osaamisiani yms. Mies osaa muutenkin ilmasta tunteitansa ja fiiliksiänsä paremmin. Mä oon meistä se tuppisuumpi :ashamed: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Me ollaan kumpainenkin huonoja noissa "mä rakastan sua"-jutuissa, mut kai se ainakin muodoistani tykkää kun on päivittäin puristelemassa tahi taputtelemassa.. :whistle:

ei tarvinu itte kirjottaa ku illusialla näköjää samat tavat omaava ukko ku mulla :laugh:

No mä oon sit varmaan ainut, jonka ukon suusta ei paljoo kehuja satele... Ei oo koskaan tullu....Välillä oikein ärsyttää...Mut kaippa se on luonteessa, eipä nuo muutkaan suvun miehet tunnu kehujaan vaimolleen antavan....
Kännissä klo 4 aamulla kyllä tulee kaiken maailman I love you:t...

No mä oon sit varmaan ainut, jonka ukon suusta ei paljoo kehuja satele... Ei oo koskaan tullu....Välillä oikein ärsyttää...Mut kaippa se on luonteessa, eipä nuo muutkaan suvun miehet tunnu kehujaan vaimolleen antavan....
Kännissä klo 4 aamulla kyllä tulee kaiken maailman I love you:t...

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

ei tarvinu itte kirjottaa ku illusialla näköjää samat tavat omaava ukko ku mulla :laugh:

No kiva että säästin sut vaivalta. :D
Ajatteltko säkin välillä että vähempikin riittäisi?? ;)

No eipä juurikaan, välillä sano että näytät hyvältä, tai oot hyvännäkönen. Varmaan useemmin on kehunut että hänen mielestä olen hyvä äiti, mikä lämmittää minun sydäntä paljon enemmän :heart:

Ei kehu, eikä pahemmin sano mitään muutakaan hellyttävää.. sanoi, että jos tunteet muuttuu, niin sanoo sitten.. ei mikään ihme, että itsetunto on laskenut sinkkuajoista.. pitäis oppia itsekin pitämään suunsa kiinni noissa asioissa, niin oltaisiin tasoissa.. itse taidan kehua liikaakin.. :ashamed: