G: Kehuuko ukkosi sinua ihanaksi ja kauniiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Starbucks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Starbucks

Aktiivinen jäsen
09.08.2007
4 183
0
36
Tuon toisen ketjun innoittamana, alkoi kiinnostaa kuinka usein miehet kehuvat omia rakkaitaan. Ja millä sanoin sen sanovat, jos siis sanovat? :wave: =)

Mun mies ennen ennätti kehua mua enemmän, nykyään on niin kiireinen ja väsynyt että on tullut iso tauko, kuitenkin sanoo että rakastan sua, se riittää :heart:

11 vuotta yhdessä ja edelleen olen se ainut. Eilen haaveilin ääneen, että voi kun päästäis Roomaan tai Pariisiin kahdestaan. Hän sanoi tuovansa Rooman ja Pariisin meille kotiin, kun me emme nyt pääse matkustamaan. <3

Kehuu se aika paljon. Jotain tyyliin: "sä oot niin ihana", "mä oon ihan hulluna tohon sun p...rseesees" :laugh: :D , jne tai jos oon laittautunut nätiks joskus harvoin :whistle: niin saattaa sanoa esim"oho" :D tai jos meen juhliin johkin/bileisiin "nyt et saa kyl rauhaa kun miehet roikkuu kimpussa kun oot ton näkösenä". =)

"Silmäsi ovat kuin tähdet; eivät yhtä kirkkaat, mutta yhtä etäällä toisistaan."
"Hiuksesi on kuin viidakko; ei yhtä tuuhea, mutta yhtä eläinrikas."
"Älä karvaisia sääriäsi sure. Naisen jalat eivät miehelle ole tärkeät, vaan se, mikä niiden välissä on."

Muitakin vastaavia kehuja voi käyttää, tosin omalla vastuulla.

liian harvoin.ulkonäköä ei kehu (tiedän olevani nätti ja tiedän että olen miehenkin mielestä) mutta hän ei ole niin tunne-ihminen,että se on hänellä kehtaamisesta kiinni.

sanoo rakastavansa mua n.kerran kuukaudessa,siis liian vähän mutta siihen ei ainakaan kyllästy ja tiedän että se tulee suoraan sydämmestä silloin kun se tulee

kyllä vain ja ylinäyttelee kehuissa....:)
tilanteen mukaan kehuu...ruokia, jos syödään, minua jos laitan itteäni, täs ykspäivä kehu notkeutta kun kärrynpyöriä tein..:D ja viim.jokailta ennen nukahtamista sanoo rakstavansa..semmonen tapa meillä.

Todella usein sannoo ja sen huomaakin siittä, et ei vaan lämpimikseen kehu vaan todella tarkoittaa niitä. Sanoo rakastavansa joka pvä :heart: Itsekin osaan suht hyvin tunteistani kertoa, mut kirjoittaen se sujuu multa vieläkin paremmin.

Ei niinkään kauniiksi koska ei suotta läpise turhia... ;)

Mutta söpöksi, ihanaksi, kivaksi jne.

Muutama päivä sitten se sanoi mahaani silitellen, että "kun ollaan tämä lapsi synnytetty maailmaan niin saatetaan sut heti uudelleen raskaaksi kun sä oot niin ihana raskaana ollessas..". :heart: :D

kehuu muotoja, kehuu luonnetta ylipäänsä koko pakkausta..
Ihan jokapäiväistä mutta ei yliampuvaa..

ruuan jälkeen ottaa käden ja suukottaa kämmenelle: you have magic hands darling :heart:
tai silittelee ja toteaa että voi kun sä olet ihanan pehmeä, you make me crazy :D