G:Käyttekö jatkoilla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Jos olette parisuhteessa ja teillä on lapsi/lapsia ja lähdette viihteelle tai puolisonne lähtee, onko teillä tapana käydä jatkoilla? Onko se sallittua vai onko asia tullut edes puheeksi?
 
En ole enää vuosiin käynyt. Mikä jottei mies vois mennä jos tahtoo, luottamus on ok, jote sama se minne menee. Tosin ei kyllä käy baareissakaan joten mistä sitten jatkoille eksyis? ;)
 
Öö, joo? Tottakai, jos huvittaa. Ei siinä mitään baariin menoa kummallisempaa noin parisuhteen kannalta ole, paitsi se että jatkoilla ollutta takuulla väsyttää enemmän aamulla. ;) Me nyt tosin taidetaan olla epänormaaleja, kun käydään puolison suostumuksella (jopa kannustuksella) kaveriporukoiden kanssa usein laivalla ja etelänmatkoillakin.
 
no hyvä, meillä parisuhteessa päätetty ettei jatkoilla käydä, kun ennen vanhaan sielä sit porukka pani ristiin rastiin tietyssä porukassa. Noh mies nyt pari kertaa käynyt jatkoilla ja valehdellut että ei ole ollut vaikka ei kuitenkaan sielä pettänyt ole. Nyt sanoin että tehdään niin että käydään jatkoilla jos huvittaa, eli myös minä. Hänestä ei ollut hyvä idea, mutta suostui sitten siihen kun vaadin. :) Ja ihan normaaliahan se sit näyttää olevan, kunhan pöksyt pysyy jalassa ja kieli omassa suussa ja sitä rataa.. ;)
 
Ei käydä eikä olla koskaan käyty, sen verran mulla on itsesuojeluvaistoa etten menisi siinä humalatilassa(kaan), niin helppo raiskata. Ehkä tähän on syynä yksi tällainen kokemus parhaan ystäväni osalta.

Tuttujen luo kyllä voisi jatkoja ajatella, mutta nyt kun on lapsia niin eihän tietenkään viedä kotia mitään kännirevohkaa. Eli ei :) Eikä kyllä kiinnostakaan, baarissa rähjääntyy jo siihen pisteeseen, että haluaa vaan pesemään naaman ja omaan sänkyyn voimaan pahoin :>
 
en tiedä siitä kaverista tai sen touhuista..miehelle soitin aamulla kuuden jälkeen ja viis minsaa sen jälkeen soitti ja sano että on kävelemässä kotiin päin..sit valehtelee et ei oo missään ollu, mut nyt myöntää valehdelleensa ja lupasi kertoa kaiken kun palaa porukoiltaan miettimästä asioita..Viimeks kun ne oli tän kaverin kaa jatkoilla oli tällä kaverilla ollu likka jonka kaa se ei ollu tehnyt mitään, yrittänyt kylläkin ja mieheni oli sammunut lattialle ( jatkot oli naisen tykönä joka on 55v ja ei ollut edes baarissa ollut)..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en tiedä siitä kaverista tai sen touhuista..miehelle soitin aamulla kuuden jälkeen ja viis minsaa sen jälkeen soitti ja sano että on kävelemässä kotiin päin..sit valehtelee et ei oo missään ollu, mut nyt myöntää valehdelleensa ja lupasi kertoa kaiken kun palaa porukoiltaan miettimästä asioita..Viimeks kun ne oli tän kaverin kaa jatkoilla oli tällä kaverilla ollu likka jonka kaa se ei ollu tehnyt mitään, yrittänyt kylläkin ja mieheni oli sammunut lattialle ( jatkot oli naisen tykönä joka on 55v ja ei ollut edes baarissa ollut)..

kyllä toi kuulostaa selvältä peliltä :( mitähän asioita se sit oli miettiny :/


 
en tie, on nyt sielä porukoillansa 300km päässä yksin rauhassa kokoomassa ajatuksiaan ja sanoi että hän haluaisi kirjoittaa niitä paperille ja lupasi myös tuon illan tapahtumat kirjoittaa erilliselle paperille..on niin vaikee ottaa sitä erookin kun on pieni lapsikin (1v3kk)..mitä mun pitäis tehdä?? Nyt ajattelin itse alkaa vaan elää omaa elämääni välittämättä siitä mitä mies ajattelee..odottaa että tunteet kuolee ja on helpompi lähtee ja olla lapsen kanssa sit menettämättä hermoja kun ero tuntuu hyvälle..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en tie, on nyt sielä porukoillansa 300km päässä yksin rauhassa kokoomassa ajatuksiaan ja sanoi että hän haluaisi kirjoittaa niitä paperille ja lupasi myös tuon illan tapahtumat kirjoittaa erilliselle paperille..on niin vaikee ottaa sitä erookin kun on pieni lapsikin (1v3kk)..mitä mun pitäis tehdä?? Nyt ajattelin itse alkaa vaan elää omaa elämääni välittämättä siitä mitä mies ajattelee..odottaa että tunteet kuolee ja on helpompi lähtee ja olla lapsen kanssa sit menettämättä hermoja kun ero tuntuu hyvälle..

eli on tehny jotaki :(
sun on vaan tehtävä se päätös jäätkö ja kärsit mahdollisesti vai lähdetkö ja jatkat elämää ja ansaitset parempaa
 
Meillä saa käydä jatkoilla, jos haluaa. Molemmat... Mutta siinä on sellainen, ettei todellakaan vois mennnä, jos vaikka minä oisin kaverin kans liikeenteessä, ja pokattas pari miestä mukaan baarista, ja mentäs nelisin johonkin. Mutta jos kaveriporukalla menee johonkin, niin ok.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Öö, joo? Tottakai, jos huvittaa. Ei siinä mitään baariin menoa kummallisempaa noin parisuhteen kannalta ole, paitsi se että jatkoilla ollutta takuulla väsyttää enemmän aamulla. ;) Me nyt tosin taidetaan olla epänormaaleja, kun käydään puolison suostumuksella (jopa kannustuksella) kaveriporukoiden kanssa usein laivalla ja etelänmatkoillakin.

Lisään nyt kyllä, että ei meilläkään tuollaisilla 2+2 -jatkoilla käyminen olisi ok. Kummallekaan. Sehän nyt on päivänselvää mitä siinä on ajatuksena. Isolla sekaporukalla tai sitten kavereiden kanssa keskenään jatkoja useimmiten. Noi pokausjatkot on täysin eri stoori sitten, ei kuulu parisuhteellisen elämään mun mielestäni. Ainakaan uskollisen sellaisen...

Sori ap, mut sun miehes taitaa olla sitä lajia et kannattaa laittaa lusikat jakoon nyt kun se vielä on suht helppoa.
 

Yhteistyössä