A
ap
Vieras
Mä olen tuntenut montakin ihmistä, joista en olisi tiennyt, etteivät ole syntyperäisiä suomalaisia. Asia on käynyt ilmi vasta, kun asia on jostain syystä tullut puheeksi.
Eli onko teillä tapana kysyä ihmisten synnyinpaikkaa? Missä vaiheessa tutustumista teette sen? Heti kättelyssä vai myöhemmin? Entä jos mukava tyyppi ei olekaan syntynyt täällä tai omaa peräti vieraan maan passin? Oliko se ystävyys sitten siinä?
Eli onko teillä tapana kysyä ihmisten synnyinpaikkaa? Missä vaiheessa tutustumista teette sen? Heti kättelyssä vai myöhemmin? Entä jos mukava tyyppi ei olekaan syntynyt täällä tai omaa peräti vieraan maan passin? Oliko se ystävyys sitten siinä?