Oletko millaisissa väleissä eksiesi kanssa?

18.09.2012
141
0
16
Tuli toisesta ketjusta mieleen.

Oletteko eksienne kanssa millaisissa väleissä? Entäs puolisonne? Jos puolisonne on hyvissä väleissä eksänsä kanssa onko se teille ok? Entäs onko puolisoillenne ok jos itse olette eksän kanssa hyvissä väleissä?

Tuli keskeytys mutta vastaan itsekkin. Olen yhden eksäni kanssa ystävä nykyisin ja nykyinen puolisoni on ihan sinut sen asian kanssa. Kummallakkin meistä on omat perheet ja seurustelimme 9-vuotta sitten. Muiden kanssa olen moikkaus-väleissä mutta ei sen kummempaa ystävyyttä.
Mieheni ei voi sietää eksäänsä joka oli ennen minua. Mutta yhden nuoruudenheilansa kanssa ovat hyviä ystäviä ja itsekkin olen tähän naiseen tutustunut ja taitaa olla nykyisin enemmän minun kuin miehen ystävä. :D

Olin tekemisissä vain yhden eksäni kanssa ja päädyttiin aina harrastamaan seksiä kun tavattiin - siitä huolimatta, että eksä oli uusissa naimisissa. Aina siinä vaan kävi niin, vuodesta toiseen. Nyt päätin, ettei enää tavata. Ihan sama näköjään kenen kanssa eksä seurustelee tai on naimisissa, aina päädyttiin sänkyyn, useampaa kumppaniaan hän mun kanssani petti.

Suurimman osan kanssa en ole tekemisissä, siis entisten poikaystävien. Mutta yksi entinen poikaystävä oli todistamassa, kun mieheni ja minä menimme maistraatissa naimisiin.

Ihan normaaleissa väleissä. Pari päivää sitten sain kuulla ensirakkauteni kuolleen ja se kosketti syvältä. Hänenkin kanssaan soiteltiin silloin tällöin ja vaihdeltiin kuulumisia, ja nyt kävi näin.

Kumpikaan ei pidä eksiin yhteyksiä, mutta kummallakaan ei ole suurempia katkeruuksiakaan siihen syynä. Ei vain ole syytä pitää. Jos olisi lapsia eksien kanssa, tilanne olisi toki eri mutta onneksi ei ole kummallakaan näin.

Meidän molempien exät on jotain vuosikymmenien takasia nuoruusajan seurustelukumppaneita, joita ei ole edes nähty aikoihin...eli ei olla minkäännäköisissä väleissä kumpikaan

exän eli kolmen koululaiseni isän kanssa olemme edelleen parhaat kaverit ja myös mieheni on ystävystynyt exäni kanssa. ja ex on yhteisen muksun kummi(tus)setä..

Exäni on paras ystäväni ja miehelleni se on täysin ok, koska ovat väleissä keskenäänkin. Sitä aiemman exän kanssa päädytään aina sänkyyn, kun tavataan, joten ei olla tekemisissä.

Toisen kanssa ei olla tekemisissä, kun muutti eri paikkakunnalle ja yhteys vaan katosi. Toisen kanssa hyviä ystäviä, käydään lomareissuilla yhdessä perheidemme kanssa eli olen ystävystynyt myös hänen vaimon kanssa ja meillä on samanikäiset lapset. Mieheni on asian suhteen ok ja kävi esim. exäni polttareissa, kuten exäni on menossa hänen polttareihinsa. Mutta meillä menikin ero kuten oppikirjoissa :)

Miehelläni on asialliset välit eksäänsä, toisinaan viestittelevät, mutta ei kovin paljoa. Ei haittais, vaikka olisivat enemmänkin tekemisissä, ihan kiva tyyppi tuokin on :)

Exex-mieheni kanssa en halua olla missään tekemisissä (hirviö ihmiseksi). Ex-mieheni kanssa (yhteiset lapset) ollaan ihan hyvissä väleissä ja nykyään hänen sairautensa takia taas aika tiiviistikin yhteyksissä. Nyksälle tämä ok. Nykyisellä miehelläni ei ole ollut erityisen pitkäaikaisia ex-suhteita. Joidenkin kanssa on ihan kaveriväleissä ja se minulle ihan ok.

Yksi eksä, sen kanssa lapsia. Ollaan melko asiallisissa väleissä, siis asioista voi puhua ja eksä välillä soittelee mulle ja yrittää uskoutua (erosta 9 vuotta, mies petti...), lopetan nämä puhelut lyhyeen.

En arvosta, en kaipaa. Olen onnellinen että en ole tämän ihmisen kanssa enää. Toivon kaikkea hyvää, lapsilleni on tärkeää että isänsä voi hyvin. Ystäväksi meistä ei ole. Pitkää yhteistä aikaa muistelen kuitenkin enimmäkseen lämmöllä.

Ihan hyvissä väleissä ollaan, mutta ei juuri pidetä yhteyttä. Yhtä eksää olen tavannut muutaman kerran kahvilla, olemme nuoruudenystäviä ja joskus on ihan hauska vaihtaa kuulumisia. Mutta eipä meillä sen ihmeempää yhteistä ole enää. Mieheni ei ole pitänyt eksiinsä yhteyttä, vaikka ei mulla sinänsä olisi mitään sitä vastaan vaikka pitäisi.

Yhteistyössä