Oletteko harrastaneet seksiä ex puolison kanssa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
onko ollu molemmille ihan ok juttu, oletteko harrastelleet useamminkin? Meillä tuli ero ja ollaan hyvissä väleissä ja nyt jutut välillä ollu vähän kaksmielisiä ja kieltämättä seksi kiinnostais...
 
Juu eipä ole ollut tarvetta exän kanssa eron jälkeen touhuilla! Onnesta soikeana olin erotessa enkä edelleenkään häneen koskis, vaikka sit olis viimeinen mies maailmassa.
 
Kyllä valitettavasti ollaan kerran. Sattui vaan selviämään, että ex olikin sinä joulukuisena iltana viettämässä varpajaisiaan. Olin aika järkyttynyt, kun asia aamulla selvisi. Onneks asiasta aikaa jo lähes 10 vuotta, mutta menipä ex vielä tämän lapsensa äidin kanssa naimisiinkin. Mahtaako rouva tietää miten mies juhlisti ainoan lapsensa syntymää aikoinaa? Meni maku exään täysin silloin.
 

Yhteistyössä