Tuli toisesta ketjusta mieleen.
Oletteko eksienne kanssa millaisissa väleissä? Entäs puolisonne? Jos puolisonne on hyvissä väleissä eksänsä kanssa onko se teille ok? Entäs onko puolisoillenne ok jos itse olette eksän kanssa hyvissä väleissä?
Oletteko eksienne kanssa millaisissa väleissä? Entäs puolisonne? Jos puolisonne on hyvissä väleissä eksänsä kanssa onko se teille ok? Entäs onko puolisoillenne ok jos itse olette eksän kanssa hyvissä väleissä?