G: Jos poliisi saartaisi sinut (ja sinulla olisi ase)

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos mä olisin murhaaja ja saisin takuu varmasti kuolemantuomion enkä vain elinkautista vankeutta niin sitten mä juoksisin poliiseja kohti ja he sais ampua mut.
Mun mielestä tää näyttäis tv:ssäkin paljon hienommalta.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos mä olisin murhaaja ja saisin takuu varmasti kuolemantuomion enkä vain elinkautista vankeutta niin sitten mä juoksisin poliiseja kohti ja he sais ampua mut.
Just näin ! :flower:
Mutta saman tekisin myös linnatuomiosta. (Ilman lasta).
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Vai niin.
Taidat olla sadomasokisti.
No nimenomaan sitä en ole. Siis tylsäähän se olisi, jos poliisi pamauttaisi multa vaikka polvet paskaksi. Helevetillinen kipu, mutta ei vaan henki lähde. Sähkötuolissa ja myrkkyruiskeella lähtee henkikin. Ja suht kivuttomasti. Ehkä järkevämpää olisi mennä suosiolla linnaan, perustaa omat nettisivut, saada satoja ihailijakirjeitä, lukea kaikki kirjat, mitä ei ole tässä perkeleen koti-työpaikka-Siwa -triangelissa vielä kerennyt lukemaan ja sitten ottaa se piikki tahi tälli.

 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Vai niin.
Taidat olla sadomasokisti.
No nimenomaan sitä en ole. Siis tylsäähän se olisi, jos poliisi pamauttaisi multa vaikka polvet paskaksi. Helevetillinen kipu, mutta ei vaan henki lähde. Sähkötuolissa ja myrkkyruiskeella lähtee henkikin. Ja suht kivuttomasti. Ehkä järkevämpää olisi mennä suosiolla linnaan, perustaa omat nettisivut, saada satoja ihailijakirjeitä, lukea kaikki kirjat, mitä ei ole tässä perkeleen koti-työpaikka-Siwa -triangelissa vielä kerennyt lukemaan ja sitten ottaa se piikki tahi tälli.

:LOL: :LOL: Oot hullumpi kuin yksikään meistä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:
Antautuisin, en varmaankaan pystyis tappamaan.. Jos vankilassa kävis aika tylsäksi, keksisin jotain hullua.. :whistle:
Mutta jos oisit jo aiemmin vaikka vahingossas tappanut jonkun, ja poliisi pitäs sua vaarallisena tappajana.. oisit loppuikäsi linnassa..


Mä keksisin vuosien varrella pakoreitin linnan sisältä.. :whistle:
Tai kietoisin vanginvartijan pikkusormeni ymärille ja varmistaisin sillä itselleni etuoikeuksia.. En ole kattonut bad girlsiä.. :ashamed:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Anonyym:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos mä olisin murhaaja ja saisin takuu varmasti kuolemantuomion enkä vain elinkautista vankeutta niin sitten mä juoksisin poliiseja kohti ja he sais ampua mut.
Etkä ampuisi poliiseita? :eek: |O
Sitä mäkin jäin tossa ihmettelemään.
Itse ampuisin niin monta kuin pystyisin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Anonyym:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos mä olisin murhaaja ja saisin takuu varmasti kuolemantuomion enkä vain elinkautista vankeutta niin sitten mä juoksisin poliiseja kohti ja he sais ampua mut.
Etkä ampuisi poliiseita? :eek: |O
En ampuisi mutta voisin teeskennellä ampuvani osoittelemalla tyhjällä aseella niin ne tappais mut heti.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:
Mä keksisin vuosien varrella pakoreitin linnan sisältä.. :whistle:
Tai kietoisin vanginvartijan pikkusormeni ymärille ja varmistaisin sillä itselleni etuoikeuksia.. En ole kattonut bad girlsiä.. :ashamed:


Mahtaisiko niin tositilanteessa moinen houkutella. B)
Suuret puheet vaan.

 
vieras
Joo ne kaikki fanit, aatelkaa. Vois yrittää tehdä avioliitto ennätyksiä. Suht monta vuotta siihen yleensä menee että se myrkkypiikki annetaan. Et aika monta vuotta sitä sais vielä armonaikaa tehdä kaikkea coolia.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Anonyym:
MUTTA toisaalta vankilassa olisi aikaa saada huippu kroppa ja alkaa ottaa mittaa miehistä :kieh: siinä vaan joutuisi varmaan eristys selliin :/
Ei kerkeis saamaan huippukroppaa, jos joutuis piikille vuoden päästä.
Otappa tämä huomioon! :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:
Mä keksisin vuosien varrella pakoreitin linnan sisältä.. :whistle:
Tai kietoisin vanginvartijan pikkusormeni ymärille ja varmistaisin sillä itselleni etuoikeuksia.. En ole kattonut bad girlsiä.. :ashamed:


Mahtaisiko niin tositilanteessa moinen houkutella. B)
Suuret puheet vaan.


Niin.. Luulen, että noin toimisin. :xmas:
 
Suvaitsevainen
Alkuperäinen kirjoittaja Anonyym:
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Onko Ano pahalla päällä :D
Mistä sä tollasta sait päähäs :LOL: se on vaan minun haaveni. Sitten olen miettinyt miten voisin tappaa venäläisiä niin ettei minua saataisi kiinni, kaikki strategiat käyty läpi :p
Mikä ihmeen hinku sul on tappaa venäläisiä?
Oletko mahdollisesti rasisti kun et tykkää ulkomaalaisista?
 
Viblsp
No daa, tietenkin ampuisin kaikki poliisit ja pakenisin. Ja jos ei toi ois vaihtoehto niin hmh...

En ampuisi poliiseja, koska niillä voi olla lapsia. Ja mikäs siinä vankilassa ollessa, kaiken saa nenän eteen ja on kämppä taattu loppuelämäksi. :) Eli jos ei olisi vaihtoehtona ampua kaikki ja paeta niin antautuisin.
 
vieras
Antautuisin tottakai. Ampuisin vain jos olisi mahdollisuudet paeta. Kuitenkin vankilasta voi paeta. Ja toisaalta vankilassa on varsin hyvät olot, ainakin jos ei ole lapsia.
 

Yhteistyössä