Elinkautinen on elinkautinen jos ei armahdeta.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:12 vuotta ei ole loppuelämä.
*antautuu*
Elinkautinen on elinkautinen jos ei armahdeta.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:12 vuotta ei ole loppuelämä.
*antautuu*
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Elinkautinen on elinkautinen jos ei armahdeta.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:12 vuotta ei ole loppuelämä.
*antautuu*
Minulle aivan mahdotonta!Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Ehkä luotan kykyihini olla nöyrä ja kiltti. :saint:
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Täähän on samaa sarjaa kun mun gallupit tyyliin: Ottaisitko ennemmin satiaisia, täitä vai kihomatoja. Mut tähän kaks sivua vastauksia, mun galluppeihin ei vatsaa juuri kukaan :'(
Höh r u u s a.. tämä oli hypoteettinen tilanne, jos antautuisit joutuisit kuitenkin sähkötuoliin tai olisit linnassa oikeesti kuolemaasi asti.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:12 vuotta ei ole loppuelämä.
*antautuu*
Niin, ja tässä tapauksessa ei edes olis mitään 12v vaihtoehtoa, vaan sinulta otettaisiin nirri pois tai olisit loppuun asti vankilassa.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Elinkautinen on elinkautinen jos ei armahdeta.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:12 vuotta ei ole loppuelämä.
*antautuu*