Mulle asia olisi erittäin vaikea, sillä en enää saisi tulla raskaaksi. Mulla olisi suoraansanottuna kuolema vaarana kummallakin. Olen "joutunut" tämän takia sterilisaatioon :'( eli lähes 100% varmuudella en tule enää raskaaksi. Jos kuitenkin tulisin niin siltikin keskeytys tulisi olemaan raskas päätös.