G: Huomaatko eroa eri kolajuomien välillä? Esim. Cola light, zero, Pepsi max...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eeeex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eeeex

Vieras
Itse en huomaa mitään eroa edes sokerilla ja makeutusaineella makeutettujen kokisten välillä, saati sitten osaa sanoa onko kyseessä esim. aito Coca-Cola vai joku Lidlin halpaversio. :)

Kyllä, todellakin. Oon juonut niin paljon Pepsi Maxia, että huomaa sen eron kyllä heti. En edes tykkää enää kokiksesta normina enkä lightina, ja jos jossain on tarjolla vain sitä eikä Pepsiä, en halua ollenkaan.

[QUOTE="Vieras";28172229]Kyllä erotan, kaikki muut on "pahoja" paitsi aito cokis <3[/QUOTE]
sehän on sitä kaikkein kamalinta :laugh:

Todellakin huomaan Coca-Colan ja pepsin eron, myös jos se on jotain halpis "colaa". Tietenkin erotan myös sokerisen ja light version. Colajuomissa on isotkin makuerot. Ennen join aina Pepsi maxia, nykyään zeroa.

Makeutusaineen tunnistaa kyllä sokerista ihan missä vaan.

Pepsi ja Coca-Cola maistuvat erilaiselta, mutten usko tunnistavani kumpi on kumpi sokkotestissä. (silti pidän kokiksesta enemmän, lienee spykologinen efekti)

Joo, aspartaamilitkut tunnistaa sokkona välittömästi niin colassa, muissa limuissa kuin mehuissakin.

Coca-cola maistuu sokerillisena parhaimmalle, muista en osaa erottaa mikä on mitäkin cola-juomaa.

[QUOTE="vieras";28172341]Joo, aspartaamilitkut tunnistaa sokkona välittömästi niin colassa, muissa limuissa kuin mehuissakin.

Coca-cola maistuu sokerillisena parhaimmalle, muista en osaa erottaa mikä on mitäkin cola-juomaa.[/QUOTE]

Ihan samaa mieltä täällä. Aspartaamijuomat kamalia. Ja aidon colan erotan.

Joo. Rainbow cola on parhaan makuista ja siinä on myös ihan olemattoman vähän kofeiinia. Sitä voi juoda vaikka ennen nukkumaanmenoa monta lasia eikä piristä yhtään eikä vie unia. Lisäksi se on halpaa eli mun ehdoton lemppari. Toiseksi parasta on Lildlin cola, sekään ei piristä juurikaan.

Ihan vasta tajusin, että oon hölmönä juonut aina vaan cokista, vaikka Pepsi max on sata kertaa parempaa! Olvin cola ja Freeway-cola maistuu yleensä paljon laimeammille kuin Pepsi tai coca cola.

Pystyn tunnistamaan maultaan Cocis zeron, lightin sekä tavallisen, samoin Pepsin molemmat versiot, sekä Olvin colat ja Lidlin colat. Kaverit tekivät joskus mulle sokkotestin, kun eivät uskoneet. Maistoin jokaisen maun oikein. Oliskohan Coca-cola Companylla mulle töitä maistelijana? :D

Erotan sokeri-kokiksen, cola zeron, cola lightin, pepsin, pepsi maxin ja sitten sen jos limu ei ole mitään edellä mainituista.

Zero on parasta, joskin nykyään tökkii sekin.

Kyllä huomaan eron. Ja varsinkin sokerisen ja sokerittoman välillä. Oma suosikki on cola zero, mutta pepsi max menee myös, jos esim ravintolassa ei ole colaa (harvemmin on).
Ja tulee myös välillä ostettu lidl:n halpis colaa myös ja sen jälkeen aito cola zero vasta maistuukin hyvältä.

Huomaan, todellakin, Erityisesti ne makeutusaineversiot on helppo erottaa, pepsimax jne.

Sama juttu kahveissa, halvat erotan heti mausta, saludot ja halpamerkit jne.

Aito Cocacola ja kahveista Juhla-mokka/Brazil on mun makuun,

Yhteistyössä