G: hölmöimmät fobiat

Rukoilijasirkka
Itseasiassa sen takia en ymmärrä, että joku laittaa lapselle korvakoruja, koska musta kaikenlaiset korut on inhottavia kaikilla. Mutta erityisesti lävistykset. Vähemmän ällöttää alkuasukkaiden luupiikit nenän läpi vedettynä.
 
kaikkein eniten mä pelkään hämähäkkejä. siis se on oikeesti kammokauhupaniikkishokkitila.
myös perhoset kuvottaa mua ja mieluummin pompinkin kiljahdellen paikalta kun olen niiden läheisyydessä kun ne tulee sen ruman kroppansa kans räpyttelee siihen naamalle :x
oksennustautia pelkään, tai sitä oksentamista..
mulla on myös korkeanpaikan- ja ahtaanpaikankammot :ashamed:
toisinaan mulle tulee kausia et pelkään hirveesti et mun miehelle tai pojalle tapahtuu jotain, mut ei oo jokapäiväistä.. :ashamed:

sit nää hölmömmät: en uskalla katsoa yksin valvoessani illalla/yöllä peiliin kun pelkään et näen sieltä jotain ylimäärästä.. en uskalla seisoskella samassa tilanteessa sängyn vieressä kun sieltä voi joku tulla ja napata jalasta kii :snotty: myös kasvojen pesu on tietyissä mielentiloissa kamalaa kun tuntuu et joku seisoo selän takana kun peset naamaa :whistle:

mullahan näitä riittää :LOL:
 
veden alla oleminen,esim. seaworldissa en voi mennä siihen lasiputkeen, jonka ympärillä on vettä.klovnit hyytää selkäpiitä,oiskohan stephen kingin "se" asiaan jotenkin vaikuttanut?ja tietenkin perinteiset hämähäkit,käärmeet jne.+korkeat paikat.ei ois musta pelkokertoimeen! :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
kaikkein eniten mä pelkään hämähäkkejä. siis se on oikeesti kammokauhupaniikkishokkitila.
myös perhoset kuvottaa mua ja mieluummin pompinkin kiljahdellen paikalta kun olen niiden läheisyydessä kun ne tulee sen ruman kroppansa kans räpyttelee siihen naamalle :x
oksennustautia pelkään, tai sitä oksentamista..
mulla on myös korkeanpaikan- ja ahtaanpaikankammot :ashamed:
toisinaan mulle tulee kausia et pelkään hirveesti et mun miehelle tai pojalle tapahtuu jotain, mut ei oo jokapäiväistä.. :ashamed:

sit nää hölmömmät: en uskalla katsoa yksin valvoessani illalla/yöllä peiliin kun pelkään et näen sieltä jotain ylimäärästä.. en uskalla seisoskella samassa tilanteessa sängyn vieressä kun sieltä voi joku tulla ja napata jalasta kii :snotty: myös kasvojen pesu on tietyissä mielentiloissa kamalaa kun tuntuu et joku seisoo selän takana kun peset naamaa :whistle:

mullahan näitä riittää :LOL:
hei,joo,mulla löytyy noita kanssa. se on varmasti seurausta kauhuleffoista,niikun se klovni-fobiakin...tällä mielikuvituksella pitäs tajuta jättää moisten kattelut sikseen!
 
Linnut on kammottavia. Muutaman kerran törmännyt sisälle päässeeseen lintuun ja karannut kiljuen pakoon. Ne vaan on kamalia, se nokka ja se siipien räpyttely ¤puistatus¤

En myöskään mielelläni ui. Jostain luonto-ohjelmista ja tappajahai filmeistä jäänyt kammo, jotta veetään pinnan alle ja si... :|

( :ashamed: )
 
linnut on pelottavia,ja varsinkin ihan pikkulinnut,tavallaan sulosia mutta jotenkin kammottavia,samaten perhoset inhottaa mua.hämähäkit saa mussa sellasen reaktion aikaan että hävettää itteänikin.
eilen olin pihalla kukkia tonkimassa ni sielä oli etana ja mulla oli hanskat kädessä ni en vaan voinu ottaa sitä käteen ja heittää pois :x ahtaat ja pimeet paikat saa mut paniikkiin.
 
v
Mä pelkään kaloja, pieniäkin. Jos olen kalastusreissulla mukana niin pelkään, että joku saa kalan. Meen lähes hysteeriseksi jos joku sen sitten saa, nehän voi pompata vaikka syliin. ( joo ei varmaan kannattais mennä mukaan, mutta kun veneessä on muuten niin kivaa..)Uiminen tekee vähän tiukkaa..
 
En uskalla uida järvessä jos en varmasti tiedä että on hiekkapohja.
En uskalla hypätä laiturilta veteen.
En uskalla kattoa yksin illalla/yöllä peiliin.
En uskalla yksin ollessani pitää jalkoja sohvalta lattialla(joku nappaa jalasta kiinni..)
En uskalla nukkua niin että käsi tai jalka roikkuu sängyn laidan yli.
Pelkään kaikkiä ötököitä mitä maa päällään kantaa.
Pelkään oksennustautia niiiin paljon että olen lähes hysteerinen sen asian suhteen.
Pelkään käydä yksin illalla tupakalla pihalla.
Pelkään hautausmaita, varsinkin pimeällä.
Pelkään vanhoja taloja, joista kuuluu omituisa ääniä ja lattiat narisee.

ja paljon muuta... :ashamed:
 
TheUnforgiven
mä pelkään kanssa lintuja..lähinnä siksi että ne on niin saastaien ja oksettavan näkösiö tuntuisia yök..toinen on hissi..ja se on se pahin..kävelen rappusia vaikka kerroksia olisin 100 tätä olen miettinyt et mitäs sitten kun lapsi on siinä iässä että ihmettelee miksen mene hissiin..täytyykö mun väen vängällä kohdata pelkoni..en kyllä pysty
 
Sangria
:LOL: voi meitä, nää on vissiin aika yleisä :D minäkään en voi roikottaa jalkoja tai käsiä sängyn ulkopuolella, vaan kaikki raajat tulisi mielellään olla visusti peiton alla, edes varpaat ei saisi näkyä :D joku voi tosiaan tulla vaikka sukkapuikon kanssa sieltä sängyn alta heilumaan :whistle:
 
Näitä on jotenki hauska lukea, vaikka pelot ei olekaan mukavia. Hyvä huomata ettei ole ainoa "omituinen".
Mut toi lintupelko on mulla tullut töissä, sinne aina välillä eksyy sisälle lintuja, ja sit ne lentelee pitkin käytäviä :x Eilen olin töissä pihalla tupakalla, ja oikeesti säikähdin kun servetti lensi tuulen mukana, kuulosti ihan linnun lepattelulta.. :ashamed:
 
Kippuravarvas
Mä pelkään kanssa uida järvessä kun en näe mitä siellä on(tappaja-hauki :whistle: ). en voi kans kattoo peiliin illalla, enkä seisoa sängyn vieressä illalla :snotty: Ja kun olen jo sängyssä ja valot on pois, en voi avata silmiä koska siinähän voi olla joku..Suihkussa on pakko väkisin pitää silmiä auki..ja kellariin enkä ulos mene kovin mielelläni pimeällä yksin.
 
Aika samoilla linjoilla muitten kanssa..

En uskalla kunnolla uida tai sukeltaa mutta pelkään siinä sitä et joku ruumis kellahtaa pintaan tai osun siihen :x
Hisseissä en mielellään liiku varsinkaan laivalla.
En uskalla nukkua jos ei oo peittoa päällä vaikka olis kuinka kuuma :LOL: samoin pelkään pimeässä nousta sängystä jos joku nappaa sängyn alta jalasta..

tiedän et nää on niin todella tyhmiä :ashamed:
 
Kippuravarvas
Hei, mulla on kans toi peittohomma :D
Mä oon täällä kertonutkin sen, kun lapsena oltiin mökillä niin aina kuvittelin että alakerrasta tulee jättimäinen hämähäkki tarkistaan että nukutaanko ja jos jotain roikkui laidan yli niin se repäs ja söi suuhunsa :whistle:
ja kotona mun sängyn alla oli miekkavalas :snotty:
 
Mie pelkään kaikkia isoja vesieläimiä (ja vähän pienempiäkin) :| Sellaset luontodokkarit missä on valaita, mustekaloja tai muita inhoja on ihan kamalia :x Mie varmaan kuolisin kauhusta, jos joutusin uimaan sellasessa vedessä, missä menee vesieläimiä miun alapuolella :ashamed:

Särkänniemen delfinaariossakin minnuu inhottaa, kun siitä altaasta näkyy läpi, kun ne delfiinit ui siellä veden alla *puistatus* Jos niillä on pää veden pinnalla niin ne on ihan söpöjä :)
 
Mä pelkään myös että joku nappaa jalasta kiinni sängyn alta. Siksi aina loikkaan sänkyyn.. Mietin jo, että mitäs sitten kun oma lapsi alkaa pelätä sängyn alla olevan mörköjä? Kun onhan siellä... |O
 
ninnika
Minä pelkään joskus yöllä käydä vessassa, kun ajattelen, että pöntöstä tulee joku mörkki :( Samoin yöllä mun täytyy olla peiton alla kokonaan ja jos tulee kuuma, niin laitan selän seinää vasten ja otan siitä välistä peiton pois. (Nämä siis jos olen yksin tai katsonut kauhuleffoja)
 
vierailija
Minulla on ihan kamala punkkikammo, monta yötä kesäisin valvonut niiden pelossa :( (pelottaa siis että niitä on sängyssä, monta kertaa pitää tarkastaa ennen nukahtamista ). Mitään muita ötököitä en pelkää, en edes hämähäkkejä.
 

Yhteistyössä