G: hölmöimmät fobiat

vieras
Oksennuskammo on täälläkin aika mittavissa mitoissa. Inhoan oksentamista, pelkään sitä, pelkään, että lapset tai mies oksentaa. Aina kun kuulen, että jossain liikkuu noroa tai rotaa niin tulee tosi ahdistava olo ja tekee mieli mennä peseen kädet. Vartoon vaan kauhulla sitä hetkeä, kun lapset tuo jonkun ärhäkän oksennustaudin päiväkodista. Hyi olkoon.
 
firequeen
voisi jatkaa : sain vuosiksi pahan vatsatauti-kammon kun sairastin sen noro-viruksen... ilmapallot (että joku pamauttaa korvan juuressa :( ), junan vessat, AMPIAISET!! perhana parvekkeelle ei kesällä uskalla mennä :( ja sitten vielä vesikammo.. tai siis että jalat ei yllä pohjaan. jos pelot tulevat entisestä elämästä, kuten jokin teoria kuuluu, niin mikäköhän mie olen ollut kun pelkään nuotioita, syvää järveä ja komeroita? :D :D
 
lotta
mulla on matokammo. oon alkanu pelkäämään niit ihan vähän aikaa sitten en tiiä mistä se on lähtöisin mut pelkään matoja ihan sikana! voin nähä painajaisii et mato tulee mun sänkyyn ja kaikkee sellasta. ne on vaan NIIIIIIN ällöttäviä et niitte ajattelust tulee kylmät väreet! vähän aikaa sitten yks poika heitti mun selkään madon!! se oli jotain niin kamalaa ja aloin tietty kiljumaan ihan täysillä!
 
neekerinlapsi
hiukan vanhan keskustelun löysin, mutta parempi myöhään kuin ei koskaan :D mullon just perus araknofobia, entomophobia ..:D ja oudoin ja ei niin yleinen fobia on mulla megalofobia eli suurien asioiden pelko.. käy ahistamaan jos kattelee kuviakin suurista asioista..:/ livenä tuulivoimalat ihan ylivoimaisia
 

Yhteistyössä