M
Morsmaikku
Vieras
Tulevana morsmaikkuna pähkäilen häävalssia, ja valinta todella on vaikea!
Kertokaa oma ehdotuksenne, joku kaunis ja tunnelmallinen häävalssi!
Kappale saisi mielellään olla joku rokahtava, sillä meille on tulossa vähän rokkityyliset häät, mutta KAIKKI ehdotukset otetaan ilolla vastaan!
Meillä ei ole mitään erityistä "meidän kappalettamme".
Kertokaa oma ehdotuksenne, joku kaunis ja tunnelmallinen häävalssi!
Kappale saisi mielellään olla joku rokahtava, sillä meille on tulossa vähän rokkityyliset häät, mutta KAIKKI ehdotukset otetaan ilolla vastaan!
Meillä ei ole mitään erityistä "meidän kappalettamme".