G: Ehdotuksesi häävalssiksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Morsmaikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Morsmaikku

Vieras
Tulevana morsmaikkuna pähkäilen häävalssia, ja valinta todella on vaikea!
Kertokaa oma ehdotuksenne, joku kaunis ja tunnelmallinen häävalssi! :)

Kappale saisi mielellään olla joku rokahtava, sillä meille on tulossa vähän rokkityyliset häät, mutta KAIKKI ehdotukset otetaan ilolla vastaan!

Meillä ei ole mitään erityistä "meidän kappalettamme". :(
 
Myrskyluodon Maijasta se yksi valssi. Valssiin mut taivuta... jne. sanat. Kirjastosta muistaakseni olen joskus lainannut nuottivihkosen, jossa Myrskyluodon Maija -elokuvaan pohjautuvia lauluja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Myrskyluodon Maijasta se yksi valssi. Valssiin mut taivuta... jne. sanat. Kirjastosta muistaakseni olen joskus lainannut nuottivihkosen, jossa Myrskyluodon Maija -elokuvaan pohjautuvia lauluja.

http://www.youtube.com/watch?v=ko8KS-ZowZg

Tämäkö ?
 
Jos haluaa perinteistä syystä tai toisesta niin Maijan ja Jannen häävalssi on reipas ja helppo tanssia. Se nyt ei ole rokahtavaa, mutta ehta häävalssi. Meillä oli hidas valssi Yö kerran unhoa annoit oikein koreografian kanssa. Hyvin se meni siihen nähden ettei mies haldaa tanssitaitoa vielä juuri ollenkaan.
 
Niin siis ei ole väliä onko ehdotuksenne rokahtava vai ei, olisi ylipäätään kiva kuunnella kaikenlaisia häävalsseja tai -tansseja - sellaisia kappaleita, joita esimerkiksi itse voisit kuvitella omaksi häävalssiksesi/-tanssiksesi! :)
 
Meidän kakkostanssi meni tämän tahdissa,ei ehkä rokahtava mutta sanat on mun mielestä ihanat.
http://www.youtube.com/watch?v=OLScE-ztj_4

Varsinainen häätanssimme oli :http://www.youtube.com/watch?v=oKVW14ORZIU :D
 
Olen joskus sanonut, että jos menen uudelleen naimisiin Tero Vaaran tilaan laulamaan "häävalssiksi" Teron soololevyltä sen kappaleen jossa kertosäkeessä lauletaan" sillä elämä on seikkailuista suurin, sille joka elää uskaltaa ja tiedän että meillä jokaisella, onnenavaimet on taskussaan..". En nyt muista kappaleen nimeä, mutta löytyy tero vaaran maatakiertävän tanssiorkesterin levyltä.
Jos olis "neulapojat" eli musiikki levyltä, niin ehkä Robbie W:tä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finlanders - Oikeesti:
http://www.youtube.com/watch?v=mVPKJR98YFg&feature=related

hyi!! :x :x mä yrjöön!
jos joku onneton idiootti mun tuttavista soittais tuon häissään, niin lähtisin ainakin siksi aikaa ulos. :x :x
 

Yhteistyössä