B
bbbb
Vieras
[QUOTE="mä";24162931]Mikä se sellainen netti suhde on? Nettisuhteen tiedän kyllä.[/QUOTE]
voi olet kyllä melkoinen vitsiniekka----------.
voi olet kyllä melkoinen vitsiniekka----------.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24162934:Olette hoitaneet suhdettanne facebookissa? :O
Oot tainnut käsittää nyt jtn pahasti väärin :headwall: mut siis oon aina innokas tutustuu muihinkin miehiin kavereinaJa sit jos ero tulee, niin kattoo että onko suhteeseen... mut en kuitenkaan toivo nyt eroa... vaan et vihdoin olisi se oikea :heart: "Olisitko elämäni viimeinen todellinen rakkaus..."
![]()
Jep, jep. Miksi sinulle pitäisi olla kateellinen??? Kerro yksikin hyvä syy?
Parempikuntonenkaan kroppa ei pelasta ÄO- määrää
Voisin laittaa pääni pantiksi, että minussa on enemmän muotoja![]()
:O No et voi väittää, ettet tajuis...miten muuten omaa suhdetta hoitaisit jos miehesi asuisi far away...??
Alkuperäinen kirjoittaja jösses;24162927:Saako nauraa?
ai no sehän kiva että ootte jo kesäkuussa seurustellu...vaikka mun mielestä hait täältä viime viikolla seuraa????ja olit vielä sinkku?
Sä oot niiiiiiin nolo ämmä, kaikenmaailman provoille oot pätemässä kuinka oot parempiVoi että sulle nauretaan varmasti
![]()
No kuule eiköhän olla...vaiks kesäkuussa vain 1-2 krtMut syksyllä se muuttaa mun luo, kun sen työsuhde päättyy...sitä odotellessa ollaan facessa kyllä aika paljon hoidettu meidän suhdetta. Se on myös hyvä juttu siltä kantilta katsottuna, että kaikki sen facessa olevat naispuoliset kaiffarit huomaa että se tosissaan on varattu
Ja samoin mun miespuoliset kaverit...
:O Että oikke pari kertaa tavattu ja kohta muutetaan yhteen???
No kuule eiköhän olla...vaiks kesäkuussa vain 1-2 krtMut syksyllä se muuttaa mun luo, kun sen työsuhde päättyy...sitä odotellessa ollaan facessa kyllä aika paljon hoidettu meidän suhdetta. Se on myös hyvä juttu siltä kantilta katsottuna, että kaikki sen facessa olevat naispuoliset kaiffarit huomaa että se tosissaan on varattu
Ja samoin mun miespuoliset kaverit...
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24163023:Feissarimokat - Liian julkinen Meseen tommoset
Onko tämä kenties sitä ap:n suhteenhoitoa facebookissa?
Alkuperäinen kirjoittaja että sikäli;24163033:Eikös tää naikkonen just kesäkuun alussa kyselly pukeutumisvinkkejä, jotta sen eksä kiinnostuis siitä joissain yo-juhlissa? Sit selvis, että se eksä onkin joku parin yön hoito.
Sit joku pervo etti täältä seuraa, ja aapee tarjoutui heti petikaveriksi.
Miten ennen hoidettiin kaukosuhteita kun ei ollut facebookia? :O![]()
Menehän muualle puhumaan off topicia! Tässä ketjussa saa ainoastaan haukkua, aukoa päätä, arvostella, *ttuilla ja soittaa suutaan ap:lle.Mä vastasin etten edelleenkään ole facebookissa![]()