G:Bikinikuvat facessa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Facessa bikinikuvat

• Laittaisin omia

Ääniä: 5 17,9%
  • En laita omia, mutta muitten ok

Ääniä: 16 57,1%
  • En laita enkä hyväksy muidenkaan

Ääniä: 2 7,1%
  • En ole siellä facessa edelleenkään :D

Ääniä: 8 28,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    28
No kuule eiköhän olla...vaiks kesäkuussa vain 1-2 krt :( Mut syksyllä se muuttaa mun luo, kun sen työsuhde päättyy...sitä odotellessa ollaan facessa kyllä aika paljon hoidettu meidän suhdetta. Se on myös hyvä juttu siltä kantilta katsottuna, että kaikki sen facessa olevat naispuoliset kaiffarit huomaa että se tosissaan on varattu :D Ja samoin mun miespuoliset kaverit...

Onks teidän parisuhde sairas? :/ Ootteko käyneet virtuaaliparisuhdeterapiassa?

Eikös tää naikkonen just kesäkuun alussa kyselly pukeutumisvinkkejä, jotta sen eksä kiinnostuis siitä joissain yo-juhlissa? Sit selvis, että se eksä onkin joku parin yön hoito.

Sit joku pervo etti täältä seuraa, ja aapee tarjoutui heti petikaveriksi.

No kuule eiköhän olla...vaiks kesäkuussa vain 1-2 krt :( Mut syksyllä se muuttaa mun luo, kun sen työsuhde päättyy...sitä odotellessa ollaan facessa kyllä aika paljon hoidettu meidän suhdetta. Se on myös hyvä juttu siltä kantilta katsottuna, että kaikki sen facessa olevat naispuoliset kaiffarit huomaa että se tosissaan on varattu :D Ja samoin mun miespuoliset kaverit...

Ai tuovako varten siellä facebookissa on niitä pussauskuvia ja muita lässynlässyniä pariskuntien kesken. Nyt vasta sen tajusin...

Alkuperäinen kirjoittaja että sikäli;24163033:
Eikös tää naikkonen just kesäkuun alussa kyselly pukeutumisvinkkejä, jotta sen eksä kiinnostuis siitä joissain yo-juhlissa? Sit selvis, että se eksä onkin joku parin yön hoito.

Sit joku pervo etti täältä seuraa, ja aapee tarjoutui heti petikaveriksi.

Jep, sama tyyppi.

Mä vastasin etten edelleenkään ole facebookissa :D Mutta mun mielestä jossain bikinikuvissa ei ole mitään vikaa,oli kroppa millainen tahansa,jos se kuva on otettu siellä "oikeassa" ympäristössä eli rannalla tms. eikä esim. jossain sängyllä.

[QUOTE="vieras";24163139]Menehän muualle puhumaan off topicia! Tässä ketjussa saa ainoastaan haukkua, aukoa päätä, arvostella, *ttuilla ja soittaa suutaan ap:lle.

:O:O:O[/QUOTE]

No minä pyydän kyllä anteeksi, jos olen loukannut ap:ta tai jotain muuta. En vain oikeasti ymmärrä, miten se facebook ja miesten huomio on joillekin näin tärkeää.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Mäkin heitän vähän off topicia ja vastaan alkuperäiseen kysymykseen. :D Siis, mun mielestä kivat kesäiset rantakuvat on ihan jees, oli sitten bikineissä tai muussa asussa. Mullakin on reissukuvakansiossa yksi bikinikuva, vaikkei tässä kropassa kummemmin esiteltävää ole: laiha luikku eikä tissienkään koossa kehumista. Se täytyy kyllä sanoa, että profiilikuvaksi en ehkä kehtaisi biksukuvaa laittaa, jotenkin se menisi oman mukavuusalueen ulkopuolelle.

• Tykkää
Reactions: sinisulka

Yhteistyössä