Mielenkiintoista. Mä en oman anoppini (ollut anoppini 13 v) ole kuullut mitään tuollaista. Kuitenkin siitä päätellen, mitä anoppi puhuu tyttärestään ja tämän miehestä, voisin päätellä, että meistä puhutaan myös "pahaa" selän takana (juuri tuolle tyttärelle ja tämän miehelle). Anoppi on kuitenkin luonteeltaan vähän sellainen hössöttäjä ja kertoo kaikki kummastelemansa asiat isoon ääneen, niin tuo selän takana puhuminen on mun mielestä enemmänkin sellaista ihmettelyä kuin pahan puhumista. Ei mulla siis anoppia vastaan mitään ole. Appiukko on kuitenkin keskustelukumppanina enemmän mun makuuni, on aika samantyylinen kuin poikansa. Hänen kanssaan on kiva parantaa maailmaa.
Mieheni on kuitenkin usein sanonut, että viihtyy paljon paremmin minun vanhempieni luona kuin omiensa. Mun porukoille hän voi mielellään mennä lastemme kanssa keskenäänkin, omien porukoittensa luokse ei haluaisi koskaan mennä ilman minua. Lapsuudenperheemme eroavat toisistaan siinä, että minun perheeni on hyvin avoin, asioista puhutaan paljon ja tunteet näytetään. Miehen lapsuudenperhe taas on toisenlainen. Siellä ikävät asiat lakaistaan maton alle tai vaietaan kuoliaiksi, eikä tunteita juuri näytetä.