G: Anopin pahimmat tölväisyt / vihjailut

  • Viestiketjun aloittaja "sasa"
  • Ensimmäinen viesti
1010
kauhisteli raskausarpista vatsaani 3 viikkoa ennen laskettua aikaa, kauhisteli sitä myös muille sukulaisille. Ja itse en vatsaani paljaani hänelle näyttänyt, vaan anoppi oman käden oikeudella tempaisi minulta paidan ylös.
Kerran vihjaili äitini painosta, vaikkei itsekkään ole se kapein korsi maljakossa.
Muutettiin uuteen asuntoon, joka on anopin mielestä aika pieni, keittiön vesihana on huono ja upouusi ruokailuryhmä hankala pitää puhtaana.
Olen seurustellut mieheni kanssa 6 vuotta, josta yhden kesän olen ollut työtön, olin tuolloin 17 v enkä kiivaasta työnhausta huolimatta saanut kesätöitä. Anoppi valitti, että juon ja poltan mieheni rahat. Noh joo, mies joi ja poltti minun rahani ollessaan armeijassa (vuoden). Anopin omat tyttäret eivät ole koskaan tehneet päivääkään töitä, toisesta ptii tulla lääkäri mutta tällä hetkellä siivoaa osa-aikaisesti jotain vaateliikettä, muuten vanhemmat kustantaa kaiken..
Sanottiin anopille, ettei mennä kirkossa naimisiin, jolloin anoppi ilmoitti jättäytyvänsä pois koko juhlasta.
 
viiras
Lähdin synnyttämään toista lastamme niin anoppi sanoi "ei muuta väliä kunhan se on jo poika". Esikoinen oli siis tyttö ja anoppi oli ostanut kamalat määrät pojan vaatetta heti kun kuuli tulevasta lapsesta. Toinen raskauteni päätyi keskenmenoon ja anoppi sytytti sitten kynttilän "oskarille", huokaus. Kolmas lapsi oli myös tyttö niin totesi ettei sinusta sitten ole poikaa tekemään.
 
entinen vakkari
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;23031866:
Voihan bingo.:D
Tälle tuli kyllä naurettua. :D Ei siitä osannut edes loukkaantua kun oli niin koominen tilanne. Ollaan tuota nykyisen miehenkin kanssa naurettu ja jokunen lentävä lause siitä aikaan saatu...
 
"hehee"
Lähdin synnyttämään toista lastamme niin anoppi sanoi "ei muuta väliä kunhan se on jo poika". Esikoinen oli siis tyttö ja anoppi oli ostanut kamalat määrät pojan vaatetta heti kun kuuli tulevasta lapsesta. Toinen raskauteni päätyi keskenmenoon ja anoppi sytytti sitten kynttilän "oskarille", huokaus. Kolmas lapsi oli myös tyttö niin totesi ettei sinusta sitten ole poikaa tekemään.
Kai annoit oppitunnin ihmisen antomiasta ja erityisesti siitä, millä periaatteella lapsen sukupuoli määräytyy? :)
 
"Huoh"
*Esikoisella oli mahavaivoja... Anopin mielestä d-vitaminitipat oli myrkkyä ja ne olis pitäny lopettaa heti!(no myöhemmin selvis et mahavaivat saatto johtua osittain niistä mut et myrkkyä... hohoi)
Monille kertoi kuinka me miehen kanssa huudetaan lasta vaikka hän on sanonu vaikka ja mitä...

*Esikoisen nimestä ja ristiäisistä...
"Yheksi nimeksi PITÄÄ tulla ****** ku se on minun isän nimi..." ja "Jos se tyttö on niin *****:han se on ku se on minun äidin nimi"
Aiko myös keskeyttää ristiäiset jos tulee hänen mielestään ruma nimi lapselle! :O

Ihan ku hänellä oliski jotain päätösvaltaa meidän asioissa...


* Esikoiselle sanottua: "No niin kyllä mummo kantaa sinua sylissä kun vanhempas ei kehtaa" :O


Odotan nyt toista lasta. Mies kertoi että kun hänen veljensä oli ilmottanut heidän toisesta lapsestaan niin anoppi oli sanonu että nyt on sitten loputtava että miniä menee steriilisaatiooon... Pikkusen törkeetä!
 
"nat"
Kun olin köyhä opiskelija, ex-anoppi tykkäsi esitellä (miehensä rahoilla!) ostettuja uusia merkkivaatteita, kosmetiikkaa ja mainita aina hinnat :) No, itse luin tuon ennemmin tyhmyyden kuin ilkeyden piikkiin.
 
"minttu"
Mulla on tosi hyvät välit anopin kanssa, eikä hän ole koskaan mitenkään loukannut mua eikä varsinkaan tahallisesti mitään ilkeätä sanonut. Kuitenkin yksi juttu särähti korvaan ja otti kyllä päähän... Kun meidän ainokainen tyttö, joka sai alkunsa lapsettomuuden jälkeen IVF-hoidolla, oli noin parin viikon ikäinen, anoppi kysyi: "No koskas meinaatte seuraavaa..". Juu, ymmärrän, että hän oli innoissaan vauvasta, mut meidän taustan tietäen se oli aika ajattelematon kommentti. Ja kun muutenkin siinä istuin tyynykasan päällä alapää kipeänä, niin ei ehkä vielä käynyt mielessäkään mitkään pikkukakkoset.. :)
 
"Huoh"
[QUOTE="Huoh";23032023]*Esikoisella oli mahavaivoja... Anopin mielestä d-vitaminitipat oli myrkkyä ja ne olis pitäny lopettaa heti!(no myöhemmin selvis et mahavaivat saatto johtua osittain niistä mut et myrkkyä... hohoi)
Monille kertoi kuinka me miehen kanssa huudetaan lasta vaikka hän on sanonu vaikka ja mitä...

*Esikoisen nimestä ja ristiäisistä...
"Yheksi nimeksi PITÄÄ tulla ****** ku se on minun isän nimi..." ja "Jos se tyttö on niin *****:han se on ku se on minun äidin nimi"
Aiko myös keskeyttää ristiäiset jos tulee hänen mielestään ruma nimi lapselle! :O

Ihan ku hänellä oliski jotain päätösvaltaa meidän asioissa...


* Esikoiselle sanottua: "No niin kyllä mummo kantaa sinua sylissä kun vanhempas ei kehtaa" :O


Odotan nyt toista lasta. Mies kertoi että kun hänen veljensä oli ilmottanut heidän toisesta lapsestaan niin anoppi oli sanonu että nyt on sitten loputtava että miniä menee steriilisaatiooon... Pikkusen törkeetä![/QUOTE]

Odotan oikein innolla sitä kun anopille vauvasta kerrotaan... :whistle: On muuten tasan viimenen ihminen joka kuulee... Esikoisesta kerrottiin ja kiellettiin vielä kertomasta kellekkään. Eihän se loppasuu osannu hiljaa olla... Sen verran vois toisten toivetta kunnioittaa prkl
 
Pian vihkimisen jälkeen tupakkapaikalla anoppi murjaisi muiden häävieraiden kuullen alentuvasti "jaahas, saas nähdä kauanko tämäkin liitto kestää". No, 13 vuotta toistaiseksi.
Joskus siitä ollaan anopille mainittu ja se tietysti sanoo että "no en varmasti ole sellasta sanonu". Letkautus on kuitenkin tallentunut yhdelle videonauhalle ja sen kuultuaan: "no en mä sitä noin ole tarkoittanut". :whistle:
 
vrs
Mies kun soitti äidilleen synnytyssalista ja kertoi uuden tulokaan juuri syntyneen ja voivan hyvin, vastasi anoppi: "Aha. No joko nyt tulisit hakemaan tämän vanhemman lapses?" Synnytys kesti kaikkiaan 6h, joten ei nyt uskoisi rouvan NIIN kovin tuosta lapsenhoitotaakasta rasittuneen, kun itse vielä oli avuksi ängennyt...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23032114:
Ai niin, kerran yksi odotettu raskaus päättyi keskenmenoon ja anoppi päätti vähän lohduttaa tytärtään. Soitti vaimolle ja sanoi:
"Me ton naapurin Irmelin ja muun porukan kanssa tuumattiin että se varmaan vaan tukehtui sinne".
Arvatkaa lohduttiko?
Mä oon saanut hieman samantapaista lohdutusta keskenmenon jälkeen. Jotkut eivät vain tajua, että joskus pitäisi olla hiljaa.
 
oppp
Mun anoppi sanoi kastajaisten jälkeen, että ainahan sen nimen voi sitten vaihtaa.. Joo että kiitti vaan, annettiin kyllä lapselle ihan just se nimi mikä haluttiin.
Ja anoppi oli ihan asioikseen vielä soittanu maistraattiin että kuinka nimen vaihto tapahtuu!
 
-kutsui itseään poikavauvani äidiksi
-mummin syli on paras syli
-"ette saa antaa mitään muotinimi hirvitystä, kuten kristian C:llä"
-"Niistä kankaistahan vois ommella vaikka tyynyn" (vauvan ristiäismekkokankaista, kun halusi omaa mekkoaan käytettävän)
-"Mulla on ehdotus"... Ristiäisissä, kun pappi kysyi minkä nimen olimme valinneet lapselle
-"Olet pinnallinen ja itsekäs" (kun valitsin perhehuoneen synnärillä)
-"Sun täytyy kuunnella vanhempaas tässä" (hän yritti valita synnytyssairaalan)
-"Onko sulla nännit ihan verillä? ""(koko suvun kuulleen)

Lista jatkuisi niin loputtomiin, ettei kukaaan jaksaisi lukea. Käly varmaan tunnistaa jos lukee tämän... Täydellinen mies, jonka mukana tuli vähemmän täydellinen anoppi.
 
"hmmm"
Mun anoppi vihjailee aina kun vaan mahdollista kuinka hänen poikansa on naisten perään ja oikea naistenmies (siis kehuskelee). Välillä ne vihjailut on sellaisia kuin anoppi pitäisi poikaansa sinkkuna ja kieltämättä monesti olenkin pelkkää ilmaa anopille, ei noteeraa minua millään tavalla. Mies itse on ihmeissään tuosta naistenmies-imagostaan, koska minä olen kolmas nainen jonka mies on koskaan esitellyt vanhemmilleen ja kummatkin edelliset suhteet on olleet pitkiä eli mies ei mitään lyhyitä suhteita/yhden yön juttuja ole harrastanut.
 

Yhteistyössä