Ei se varsinaisesti mitään tölväise eikä sinänsä vihjaile, osoittaa vain usein että kuvittelee olevansa jotenkin fiksumpi kuin minä ja etten osaa huolehtia perheestämme niin hyvin. Puhuimme joskus D-vitamiinista, ja sanoin että meillä syödään 20 mikrogramman tabletteja päivittäin. Myöhemmin kun tapasimme taas, hän lykkäsi käteen 10 mikrogramman purkkeja ja sanoi, että "tässä on teille nyt kunnon vahvaa D-vitamiinia, kun ei teillä ole".
Muutenkin välillä selittää minulle joitakin asioita kuin lapselle, kun ei itse aina ole perillä kaikista termeistä. Sanoin, että meillä käytetään puuvillasatiinilakanoita kun ne on niin pehmeitä. Hän sitten yritti pistää paremmaksi sanomalla, että heillä käytetäänkin satiinilakanoita, vaikka myöhemmin osoittautui että samoja puuvillasatiinisia hänkin tarkoitti.
Hän on käynyt kauppaopiston, minulla on yliopistotutkinto kielialalta. Hänellä menee usein kaikki yhtään vierasperäiset sanat sekaisin, mutta silti yrittää opettaa minua kaikissa niihin liittyvissä asioissa
Herttainen anoppi kyllä, ei mulla ole mitään pahaa sanottavaa. Nämä ovat vaan sellasia huvittavia ja vähäpätöisiä asioita.