G: Aamupalasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bleecker
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bleecker

Jäsen
20.01.2007
925
0
16
Tehdään tähän pino, mitä te syötte aamupalaksi tänään. Olisi kiva vaihdella aina välillä omaa aamupalatarjontaakin, joten kaikki uudet makuelämykset otetaan innolla vastaan! :D

Itsellä tänään tyrnikiisseliä (jonkan sain onnistumaankin :) ) ja pala real monivilja-leipää, juustoa + puolikas tomaatti.

Syödään tyttösen kanssa puuroa just. Ja äiti saa kahvia ja typy maitohörpsyt juomaksi.

Kumman hiljaista tää aamukin kun esikoinen on vaarilassa yökylässä... :whistle:

Nyt kun huomasin, että useimmat juo vain kahvia aamulla, niin syöttekö te sitten ihan kunnollisen lounaan ja vielä päivällisenkinkin vai ootteko te vaan niin pieniruokaisia? Pitääkö mun alkaa huolestumaan kohta, kun musta tuntuu, että parin tunnin välein pitää laittaa jotain ruokaa suuhun, ettei tulisi paha olo..

Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbella:
Tehdään tähän pino, mitä te syötte aamupalaksi tänään. Olisi kiva vaihdella aina välillä omaa aamupalatarjontaakin, joten kaikki uudet makuelämykset otetaan innolla vastaan! :D

Itsellä tänään tyrnikiisseliä (jonkan sain onnistumaankin :) ) ja pala real monivilja-leipää, juustoa + puolikas tomaatti.

useimmiten puuroa, voisilmällä, ruisleipää jossa makaraa tai juusto kahvia maitoa.

Nyt kun huomasin, että useimmat juo vain kahvia aamulla, niin syöttekö te sitten ihan kunnollisen lounaan ja vielä päivällisenkinkin vai ootteko te vaan niin pieniruokaisia? Pitääkö mun alkaa huolestumaan kohta, kun musta tuntuu, että parin tunnin välein pitää laittaa jotain ruokaa suuhun, ettei tulisi paha olo..

Mä tartten ainakin aamuisin paljon ruokaa. Ja muutenkin syön paljon ja se tottavie näkyy. :ashamed:

Mua rupee oksettaan jos jää aamiainen väliin. :whistle:

heti herättyään ei yksinkertaisesti ruoka maistu. Joskus tunnin/kahen päästä maistuu jos sillonkaan(varsinkin näin kesällä ).

Yleensä aamuisin syön pari Ruispala-viipaletta, joiden päällä on ainakin Oivariinia ja edamia, joskus myös kurkkua ja/tai kinkkua. Juotavaksi on kuumaa hunajavettä, johon on sekoitettu maitoa ("hopeateetä" siis :) ). Lopuksi juon vielä lasillisen appelsiinimehua. Tänään syön poikkeuksellisesti myös sämpylää, joka jäi eilen vielä jäljelle - ellei mieheni ole ehtinyt sitä syömään aamupalanaan ennen töihin lähtöä... :o

Yhteistyössä