G. AAMUPALANNE?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Vichy-pullo, Multivita-tabletti ja kalaöljykapselit.

miksi näin? Eikö olisi parempi syödä terveellisesti ja saada samat vitamiinit ruuasta?

Kukin taplaa tyylillään, mit vit.. sitten.. Ei kai se sen parempi oo leipäjuusto/limppari aamiainenkaan :)
Mulla teetä, hapankorppua juustolla ja kurkulla.

miksi näin? Eikö olisi parempi syödä terveellisesti ja saada samat vitamiinit ruuasta?

Kuule minä syön terveellisesti ja säännöllisesti, mutta aamulla oli raskauden takia niin paha olo ettei mikään ole maistunut.
Ja tiedät varmaan että pimeään aikaan ja raskauden aikaan suositellaan käyttämään lisävitamiineja.

Mä en saa tiettyjä vitamiineja ruuasta,kun en syö niitä ruokia niin siksi esim.kalaöljykapselit on mulla myös käytössä.

Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:

Mä en saa tiettyjä vitamiineja ruuasta,kun en syö niitä ruokia niin siksi esim.kalaöljykapselit on mulla myös käytössä.

Ja minä olen ollut penskasta asti huono syömään aamuisin. Meidän esikoinen on tullut minuun, varmaan osittain just siksi että en hänenkään odotusaikana oikein aamuisin pystynyt syömään. Nyt olen sitten väkisin koettanut myös aamuisin syödä, että saisi tuon seuraavan lapsukaisen syömään paremmin aamuisin, en kyllä ole varma onko sillä mitään tekoa tuon asian kanssa, mutta kokeillaan. Tosin tälle aamua ei ole mikään ruoka houkuttanut.

Erittäin poikkeuksellinen aamu...lähdettiin jättiaikaisin liikenteeseen ja huolehdin lapsille aamiaiset ja itse hörppäsin ison mukin kahvia ja suuren voisilmäpullan kun oli helposti käsillä

Yhteistyössä