G:5 kirjaa joita ei muiden hyllyistä löydy

Luettele 5 hyllystäsi löytyvää kirjaa. Erikoisuuksia, harvinaisuuksia tai muita kummallisuuksia- kunhan olet lukenut sen etkä vain saanut kirjakerhon tilaajalahjana :D

- Emmerdale - Kylä ja Ihmiset
- Taimen
- Rakkaudesta seksiin
- Pitkät Piikit
- Simone de Beauvoir- Toinen sukupuoli
 
- Trainspotting (se skotiksi kirjotettu)
- Eating in with James Martin (jos ruokakirjat siis lasketaan myös)

perhonen, en muista kaikkien nimiä. laitan loput kolme jahka pääsen kotio :D
 
bud
1.suomi-venäjä/venäjä-suomi sanakirja¨
2.Reko ja Tina Lundan: Viikkoja, kuukausia
3. Kira Poutanen: Ihana meri
4. Horoskooppikirja
5. joku typerä seksikirja raskaana oleville (lahjaksi saatu)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Beauvoirin Toinen sukupuoli ja skottiversio Trainspottingista löytyy täältä :wave:

Mitähän sitä ite ehdottais.. koko Chuck Palahniukin tuotanto ja Tom of Finland - Ennennäkemätöntä.
eiks oo mielenkiintonen luettava? tarvii lukea ääneen että ymmärtää :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Beauvoirin Toinen sukupuoli ja skottiversio Trainspottingista löytyy täältä :wave:

Mitähän sitä ite ehdottais.. koko Chuck Palahniukin tuotanto ja Tom of Finland - Ennennäkemätöntä.
eiks oo mielenkiintonen luettava? tarvii lukea ääneen että ymmärtää :D
Todellakin, vähän hidasta oli mutta läpi sain luettua :D Kettuilen yleensä ihmisille jotka liikuttaa huuliaan lukiessaan, siis hiljaa lukiessaan, mutta silloin joutui itse sortumaan samaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
No vaikkapa tämmöset;

Wild Child - life with Jim Morrison
Minä Phoolan Devi
Raj Kamal Jha; Sininen päiväpeite
Neruda: Andien mainingit
Rushdie; Keskiyön lapset

Mutta eiköhän jokunen noista muiltakin löydy.
Täältä löytyy Morrison ja Rushdie :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Beauvoirin Toinen sukupuoli ja skottiversio Trainspottingista löytyy täältä :wave:

Mitähän sitä ite ehdottais.. koko Chuck Palahniukin tuotanto ja Tom of Finland - Ennennäkemätöntä.
eiks oo mielenkiintonen luettava? tarvii lukea ääneen että ymmärtää :D
Todellakin, vähän hidasta oli mutta läpi sain luettua :D Kettuilen yleensä ihmisille jotka liikuttaa huuliaan lukiessaan, siis hiljaa lukiessaan, mutta silloin joutui itse sortumaan samaan.
sama homma täällä :LOL:

 
Piika-äiti
Vellamo Paananen: Lottana lippusiimassa
Aino Lampinen: Karjalainen keritokirja, Karjalaisen kulttuurin edistämissäätiön julkaisu 2, vuodelta 1953 (tästä olen ylpeä!)
Carmen Bernos De Casztold: Ääniä Nooan arkista (tätä etsin kauan, ainakin 2 vuotta ennen kuin luotto antikvariaattini löysi sen)

Ja hilpeyttä herättää säännöllisesti tämä:
Pirkko Räsänen: Mielentilatutkittu murhapolttaja. Murhapolttorikollisuuden kehitystä sekä murhapolttajien psykososiaalisia ominaisuuksia, kongnitiivista suoritustasoa, aggressiivisuuta ja mielenterveyden häiriöitä selvittävä tutkimus. (Acta Universitas Ouluensis Medica D 340)

Ja mullakin on Lundanin tuotanto, ja taitaa se Beuvoirkin löytyä.

Mies sanoo, että me emme tarvitse tuulensuojalevyjä. Minun kirjasto riittää eristeeksi.
 
Koitetaanpas, jätän tiedekirjat pois, muuten menee leikistä ilo - ei teillä kuitenkaan ole mun alan kirjoja kotona :saint:
Eli vain kaunokirjallisuutta:

- Anja Erämaja: Laulajan paperit (runoja)
- Jelena Kuzmina: Anna Ahmatova. Koditon
- Simone de Beauvoir: Madariinit I
- Marguerite Duras: Laiva Nuit
- Jayne Anne Phillips: Kiuru ja Termiitti

Tulikin vain naiskirjailijoita B)
 

Yhteistyössä