G:5 kirjaa joita ei muiden hyllyistä löydy

Mulla on. Ihan hyvin sopii tuonne Nerudan ja Dostojevskin viereen :D
Paitsi että osa Vuorisen uudemmista alkaa olla jo aika väsynyttä, mutta se nyt on makuasia.
Täällä odotellaan Juoppis vitosta ku kuuta nousevaa... ennakkotilasin sen sillon joskus pari vuotta sitten :D
Mulla on Vuoriset C.S Lewisen vieressä.

Tupsu tuoretta ruohoakin oli ihan ok.
 
Höh, minusta täällä on loppujen lopuksi aika vähän aloituksen otsikon lupaamia erikoisuuksia - kun minullakin on aika monta täällä aiemmin luetelluista opuksista...

Omina erikoisuuksinani pitäisin mm. näitä: Bradley K. Martin: Under the Loving Care of Our the Fatherly Leader (n. 600-sivuinen opus Pohjois-Korean dynastiasta), Michelle Alexander: The New Jim Crow (uskomaton tutkimuksiin perustuva opus USA:n rasistisesta vankilainsäädännöstä) ja Jenna Miscavige Hill: Beyond Belief, My Secret Life Inside Scientology and My Harrowing Escape.

Suosittelen kaikille lämpimästi, todella valaisevia teoksia! Itse olen tilannut ne (tai mies on tilannut lahjaksi) Amazonilta. Vai löytyykö joku, jolla olisi näitä samoja teoksia? :)
 
Oonkohan mä liian vanha näihin? :(
Ei se varmaan iästä ole kiinni :) Jos se asia nyt ahdistaa, niin kokeile samalta kirjailijalta vaikkapa teosta No, velli.

Mutta se on ihan totta, että ihmiset tykkää erilaisista asioista. Itseä ei Vuorisen jutuissa niinkään huvita se että joku kännissä paskoo housuun, vaan se koko tarinan absurdius ylipäätään. Siinä Vuorinen on minun mielestä hyvä.
 

Yhteistyössä