FrontierVille! Kysymyksiä.

Olen hukassa ton Frontiervillen kanssa kun siinä on tullut noita uusia tehtäviä. hevosaitaus teettää töitä. pitää pelata 5 erilaista peliä, kaikista muista selviydyin mutta Mafia on aivan utopiaa minulle ja kielitaitokin ihan hukassa. Olisin kiitollinen avusta.
Mafia on utopiaa mullekin, eikä edes kiinnosta :D Siitä selviää kyllä helpolla, kun valitsee JOB ja painelee DO JOBbia niin kauan kun energiat aina riittää ;) Toinen mistä saa helpolla aina muutaman pisteen on kun ottaa sen FIGHT ja sieltä ROBBINGS ja sit taas painaa sellaista ryöstöjuttua mihin ne staminat riittää.
 
Jes. Tuo vuohien groomailu ratkes ku kävin syöttämässä ne ja kettukin löyty tuolta :D Ehkä tää tästä vielä :)

Paitsi että vielä semmosta että tuliko muillekin kirje viime yönä? Semmonen missä oli salama. Klikkasin sitä, se hävis mutta ei tullu sitä kirjettä esiin... Mitähän pitäis tehdä :D
 
Viimeksi muokattu:
"höh"
^Mulle ei oo ainakaan tullu kirjettä..
Ottaa pannuun kun fb lahjoitti mulle pari päivää sitten 25 kredittiä ja yllätys,yllätys olivat kadonneet tänä aamuna,vaikken ehtinyt niitä vielä käyttää :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22051644:
Jes. Tuo vuohien groomailu ratkes ku kävin syöttämässä ne ja kettukin löyty tuolta :D Ehkä tää tästä vielä :)

Paitsi että vielä semmosta että tuliko muillekin kirje viime yönä? Semmonen missä oli salama. Klikkasin sitä, se hävis mutta ei tullu sitä kirjettä esiin... Mitähän pitäis tehdä :D
Tuli joo, sit sieltä tuli sähköposti millä sai yhden aterian. Taisi tulla päivällinen :D Eli ei se sen kummempi posti ollut.

Lis. Nuo kreeditit häviääkin aina välillä... kyllä ne saattaa taas seuraavalla käyntikerralla olla tallellakin.
 
Viimeksi muokattu:
mustikkatassu harmailee
Kuinka paljon teillä on noita hevosenkenkiä? Mulla ei oo kun 3

Mulla on tällä hetkellä peräti viis jälellä, kun idiootti menin tyhmyyksissäni ostaa sen mystery eläimen (tänään sain 20 kun asensi sen toolbaarin) ja sain typerän kilpikonnan...nyt pähkäilenkin myynkö sen saman tein vai pidän?

Tietääkö kukaan onko noista mitään hyötyä?
 
Mua suoraansanoen vituttaa koko frontierville nykyään : /
Oon sitä hevosenkenkäpeliä koittanut saada tehtyä, pokerista sain palkinnon ja ravintolastakin pelasin siihen saakka että sain sen jakkaran, tuli ilmotukset ja kaikkee ja sitä jakkaraa ei oo missään. Mafia wars ei antanut mitään ilmotuksia miten pitkälle pitäs muka pelata.

Ärsyttää kun toi toimii moin huonosti.
 
Mä sain onneks sen hevosenkenkäpelin ihan suosioilla. Mutta sitten mulle tuli joku sellanen vesitäplä suoritus ja sain sen melkein valmiiksi, ja sitten se peijooni katosi :'( MWssa kävi niin, että en saanut sitä naulaa silloin ku piti, menin tyhmyyksissäni klikkaamaan meinaan sitä superkirvestä. Muistakaan odottaa ne ilmotukset kun levelit vaihtuu, ne on aika hitaasti tullu siihen ruudulle ja sit klikatkaa niistä claim ja odottakaa, että siirtyy takas frontiervilleen ja sieltä saatte ilmotuksen, että on tullu perille.
 
Mä sain onneks sen hevosenkenkäpelin ihan suosioilla. Mutta sitten mulle tuli joku sellanen vesitäplä suoritus ja sain sen melkein valmiiksi, ja sitten se peijooni katosi :'( MWssa kävi niin, että en saanut sitä naulaa silloin ku piti, menin tyhmyyksissäni klikkaamaan meinaan sitä superkirvestä. Muistakaan odottaa ne ilmotukset kun levelit vaihtuu, ne on aika hitaasti tullu siihen ruudulle ja sit klikatkaa niistä claim ja odottakaa, että siirtyy takas frontiervilleen ja sieltä saatte ilmotuksen, että on tullu perille.
Kurkkaappa Inventoryyn löytyiskö sieltä vesitorni.
Horseshoe Pit olis valmis, muta Farmilta puuttuu ne samperin laudat. En taida niitä koskaan saada, joten olkoon mun puolesta. Muutenkin mielenkiinto frontieriin alkaa lopahtaa kun tehtävät on loppu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mupelo;22068871 Muutenkin mielenkiinto frontieriin alkaa lopahtaa kun tehtävät on loppu.[/QUOTE:
Sama.. Kerran viikossa tulee joku tehtävä joka on aika nopeasti tehty. No, tuo hevosenkenkäpelin rakentaminen vei vähän enemmän aikaa, mutta esim. tuo vesitornitehtävä oli aika tylsä..

Tietysti jos pitäis vähän taukoa niin sittenhän niitä tehtäviä olisi jonossa taas :D
 
Heeeelp! Aloin kuitenkin nyt kerää noita tavaroita toisista peleistä. FarmVille näyttää et kaveri ois lähettäny mulle noi tarvittavat laudat, samoin Mafia näyttää että mulla olis se kultainen hevosenkenkä. Ne ei kuitenkaan näy tossa Frontierin puolella??! :O
 
Ilmestyykö ne tarvittavat tavarat vaan siihen noita muita pelejä pelatessa ja niitä klikataan, jollon ne siirtyvät frontieriin?!

t. Yksi epätoivoinen, jota ei yhtään kiinnostaisi pelata noita muita pelejä
 
Viimeksi muokattu:
Mikä se vesitorni tehtävä oli? kun tuntuu et kaikki sen teki mutta minulle sitä ei tullu :O ite taistelen noiden pähkinöiden ja miljoonan kanssa et hetki menee ennen ku ne tulee valmiiks ja sit toi tykki tehtävä seisoo ku ei oo ruohoo et sais käärmeitä et sais räjäyttää niitä :D ku on noita mokomia pähkinöitä koko piha täys :D
 
Siis musta tuntuu et Frontier jotenkin sorsii mua. Eikös tuosta toolbarin asentamisesta pitäny saada kenkiä?!! Asensin, mutta ei näy kenkiä! :mad:

Sain pähkinätehtävän valmiiksi äsken, nyt ei näy lisätehtäviä. Onko teillä muilla pähkinät jo valmiiksi saaneilla lisätehtäviä näkynyt?
 
Siis musta tuntuu et Frontier jotenkin sorsii mua. Eikös tuosta toolbarin asentamisesta pitäny saada kenkiä?!! Asensin, mutta ei näy kenkiä! :mad:

Sain pähkinätehtävän valmiiksi äsken, nyt ei näy lisätehtäviä. Onko teillä muilla pähkinät jo valmiiksi saaneilla lisätehtäviä näkynyt?
Oletko sen jälkeen avannut sen pelin toolbarin kautta?
Olettehan menneet pelaamaan muita pelejä horeshoepitin kautta? Muuten ei kerry niitä tavaroita mitä tarvittisi.
Esim "kamssu", olethan tehnyt niin?
 
Mitenkä ihmeessä tuon naulan saa mafia pelistä?? Oon pelannu sitä jo reilu 10 tasoa eteenpäin, eikä naulaa vaan kuulu. grrr
Mä laitoin valitusta meneen Zyngalle että mun tuolini restaurant citystä ei koskaan tullut perille frontier villeen enkä saanut minkäänlaista ilmotusta mafia warsista paljonko pelata että saa sen naulan ja ne ystävällisesti on lisänneet mulle tuolin ja naulan tuonne :D
Ehkä täs jaksaa sit kahlata ton farm villen ja sen saari pelin läpi vielä =)
 
Mupelo harmailee
Mä laitoin valitusta meneen Zyngalle että mun tuolini restaurant citystä ei koskaan tullut perille frontier villeen enkä saanut minkäänlaista ilmotusta mafia warsista paljonko pelata että saa sen naulan ja ne ystävällisesti on lisänneet mulle tuolin ja naulan tuonne :D
Ehkä täs jaksaa sit kahlata ton farm villen ja sen saari pelin läpi vielä =)
Mitä kautta laitoit palautetta? Mäkin voisin kokeilla, jos saisin Farmvillen matkalla kadonneet laudat tonne Frontieriin asti...
 
Kurkkaappa Inventoryyn löytyiskö sieltä vesitorni.
Horseshoe Pit olis valmis, muta Farmilta puuttuu ne samperin laudat. En taida niitä koskaan saada, joten olkoon mun puolesta. Muutenkin mielenkiinto frontieriin alkaa lopahtaa kun tehtävät on loppu.
Kiitos! Siellähän se olikin... Mäkin odottelen kovin uusia tehtäviä, on se viimenen rahankeruu menossa edelleen, tosin olen tuhlaillut aika lailla kaikkeen... että saattaa tossa olla vielä hetki kokoomista.
 
"vieras"
mä en saa varmaan koskaan tota hevosenkenkä peliä valmiiksi.. en meinaan osaa pelata sitä pokeri peliä tai mikä se on.... :( siellä pitäis kai päästä tasolle 5?? mä oon jo KAUAN ollu tasolla 2 ja ei etene ollenkaan.... vai teenkö mä taas jotain väärin
 

Yhteistyössä