FrontierVille! Kysymyksiä.

Huhuilen vielä jos joku osaisi auttaa... Oon pokerissa tasolla 11, enkä vieläkään ole saanu sitä kultasta kenkää frontieriin?! Oon menny peliin pitin kautta. Collectioneissa mulla näkyy kaksi kavereiden lähettämää kultasta hevosenkenkää, mutta en ole ainakaan vielä löytänyt tapaa jolla saisin ne siirrettyä frontieriin.

Eikö toi vaan toimi vai teenkö jotain väärin?
 
Nousta vissiin taso. Ne laudat tuli mulla sinne vasempaan sivuun eikä muuta ilmotusta. Ne sit siirty oikeeseen paikkaan kun sitä lautakasaa klikkas
MITÄ |O

Enhän mä koskaan jaksa hakata tota taas niin kauan että nousen tasoa. pitäskö vaan valittaa vielä zyngalle (ei nimittäin tullut taaskaan mitään ilmotusta mitä pitää siinä tehdä) vai vaan ostaa se pahuksen lautakasa.
 
Oletteko jo saaneet sen viimeisen rakennelman valmiiksi ja alkanut niitä badgeja suorittamaan? Mulla tökkii ainakin se erilaisten vihannesten poiminta! Piti samana päivänä poimia kaikkiaan 11 erilaista vihannesta, tein sen ja ruutuun lykkäs kaikenlaista palkintoa. Yllätys oli vaan suuri kun seuraavan kerran menin peliin??? Olivat nimittäin hävinneet... Naapurikäynnit oli kyllä rekisteröityneet, mutta levelinvaihto ja muut härpäkkeet olivat tiessään. No, enhän mä siitä vielä lannistunut :D Tein uudelleen saman tehtävän, mutta siinä kävi täsmälleen samalla tavalla!
 
Inccu: Mulla oli ihan sama ongelma noiden kasvien kanssa! Laitoin asiasta juuri Zyngalle viestiä (taas mä oon asiakaspalvelun kimpussa, ne kattoo siel kohta, et "taas toi hullu suomalainen akka laittaa viestiä, eiks sil ole muuta elämää) :D
 
Mä en varmaan ikinä saa foundrya valmiiksi. Kaikki muu on paitsi ne rasiat ja nyt muissa tehtävissä kerätään niitä se kymmenen. Aina kun saa sen kymmenen niin on että "jes" ja ne häviääkin toiseen tehtävään :< Ärsyttävää :D Käyn näköjään vaan purnaamassa tänne..
 
Pitää vissiin kuitenkin alkaa kasaamaan tuotta hevosenkenkäpeliä kun badgeissakin on niitä tavoitteena. Mua ei vaan yhtään kiinnosta pelata mitään pokeria tai mafiawarsia ym., mutta jospa laittais vaikka ukon pelaamaan puolestani. :D
 
Pitää vissiin kuitenkin alkaa kasaamaan tuotta hevosenkenkäpeliä kun badgeissakin on niitä tavoitteena. Mua ei vaan yhtään kiinnosta pelata mitään pokeria tai mafiawarsia ym., mutta jospa laittais vaikka ukon pelaamaan puolestani. :D
Ei sulla itselläsi tarvii sitä hevosenkenkäpeliä olla, voit heitellä naapureilla kenkiä :D Siinähän on vain yksi ilmainen heitto per päivä, muut maksaa yhden hevosenkengän. Sain ekalla (ilmaisella) sen 3 pistettä ja ostin heittoja lisää niin kauan kuin niitä sai... Voitin enempi kenkiä kuin mitä niihin kului! Tuli sieltä jotain muutakin krääsää palkinnoksi, elukoita ja puita ja mitä-lie ;)
 
Mullakin katosi ekan saavuttamisen jälkeen tuo 11 kasvia samana päivänä-merkki. Mutta ihmettelin alun perinkin sen saamista kun tiesin korjanneeni osan kasveista edellisenä iltana ja osan seuraavana päivänä. Sitten seuraavana yönä merkki hävisi, varmaankin peli ensin oli laskenut nuo korjaukset ameriikan ajassa yhden vuorokauden sisään suoritetuiksi mutta korjasi sitten tilanteen. Seuraavalla kerralla tein tehtävän saman päivän aikana ihan Suomenkin ajassa. :D


Oletteko huomanneet että farmvillessä on linkki, josta saa frontieriin tehtävän, jonka suorittamalla saa farmiin muulin?
 
jejeah harmailee
Toimiiko teillä tuo peli??? Mulla tuo on tökkinyt eilisillasta asti.. ei aukaise tehtäviä, ei markettia. Välillä ei suostu syöttämään eläimiä tai tekemään yhtään mitään.
 

Yhteistyössä