Jihaa! =) Horseshoe Pit on valmis. Kannatti laittaa palautetta. Pahoittelivat, etten saanut puuttuvaa lautaa oikealla tavalla. Tai siis sainhan, mutta kun katos matkalla.Tääkin täti laitto palauteta Zyngalle. Jokohan viimein sais sen matkalla kadonneen kengän.
Nousta vissiin taso. Ne laudat tuli mulla sinne vasempaan sivuun eikä muuta ilmotusta. Ne sit siirty oikeeseen paikkaan kun sitä lautakasaa klikkasMitä tuossa farm villessä pitää tehdä, taaskaan ei tullut ilmotusta : /
Niin siis että saa ne laudat.
MITÄ |ONousta vissiin taso. Ne laudat tuli mulla sinne vasempaan sivuun eikä muuta ilmotusta. Ne sit siirty oikeeseen paikkaan kun sitä lautakasaa klikkas
Oleks pelannu sitä jo kauan? Ens alkuun tasot nousee nopeesti.MITÄ |O
Enhän mä koskaan jaksa hakata tota taas niin kauan että nousen tasoa. pitäskö vaan valittaa vielä zyngalle (ei nimittäin tullut taaskaan mitään ilmotusta mitä pitää siinä tehdä) vai vaan ostaa se pahuksen lautakasa.
Oon muistaakseni tasolla 63 :|Oleks pelannu sitä jo kauan? Ens alkuun tasot nousee nopeesti.
Auts, osta huvila- sillä mäkin homman hoidinOon muistaakseni tasolla 63 :|
No nyt sain jopa ilmotuksenkin kehiin, 200 istutuksella pitäs pärjätä (toivottavasti piisaa...). kattellaan parin tunnun päästä saanko laudat vai enAuts, osta huvila- sillä mäkin homman hoidin
Mun muistaakseni siellä piti kasvattaa ja kerätä 200 kpl sato.Mitä tuossa farm villessä pitää tehdä, taaskaan ei tullut ilmotusta : /
Niin siis että saa ne laudat.
Mulla kanssa katos jo saavutetut badget just noissa kasveissa. Muut on pysynyt.Inccu: Mulla oli ihan sama ongelma noiden kasvien kanssa! Laitoin asiasta juuri Zyngalle viestiä (taas mä oon asiakaspalvelun kimpussa, ne kattoo siel kohta, et "taas toi hullu suomalainen akka laittaa viestiä, eiks sil ole muuta elämää)
Ei sulla itselläsi tarvii sitä hevosenkenkäpeliä olla, voit heitellä naapureilla kenkiä Siinähän on vain yksi ilmainen heitto per päivä, muut maksaa yhden hevosenkengän. Sain ekalla (ilmaisella) sen 3 pistettä ja ostin heittoja lisää niin kauan kuin niitä sai... Voitin enempi kenkiä kuin mitä niihin kului! Tuli sieltä jotain muutakin krääsää palkinnoksi, elukoita ja puita ja mitä-liePitää vissiin kuitenkin alkaa kasaamaan tuotta hevosenkenkäpeliä kun badgeissakin on niitä tavoitteena. Mua ei vaan yhtään kiinnosta pelata mitään pokeria tai mafiawarsia ym., mutta jospa laittais vaikka ukon pelaamaan puolestani.
hjoo ei tullut vaikka komesti istutin 200 kasvia.Mun muistaakseni siellä piti kasvattaa ja kerätä 200 kpl sato.