FrontierVille! Kysymyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Miten te, joilla on kasvamassa koko tila täynnä pähkinää niin paljonko teillä on energiaa (täydet)? Kun eikö siinä sadon korjaamisessa mee sit kauheen kauan vai laitatteko lisää aina vähän kerrallaan, niin että valmistuukin vähän kerrallaan?
Mulla on täydet energiat jotain yli 40, en muista tarkalleen. Mutta sittenhän noista pähkinöistä tulee ihan hirmusesti noita piirakoita kun niitä keräilee, että saa osteltua kyllä energiaa lisää. Mullakin on nyt jotain 3500 piirakkaa jemmassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:
Mulla on toi tehtävä myydä 6 lammasta. Miten ne käytännössä myydään?
Klikkaat sitä nuolilaatikkoa, missä siirtotyökalut yms. Siellä on toinen alhaaltapäin (muistaakseni) sellainen roskiksen näköinen, klikkaat sitä ja sitten myytävää lammasta. Frontier-jack tarkistaa haluatko tosiaan myydä, valitse se vihreä laatikko. Ole tarkkana, että lukee Adult sheep, ennen kuin myyt, jos pelkkä Sheep niin ei ole vielä myyntikuntoinen siihen tehtävään.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja äh:
Ei se koulun oppitunti lisänny mulle kuin yhden energian lisää :/ Ehkä se ei mulla sitten vaan toiminu?

Ei yhtään kivikasaa koko päivänä.. plaah :(
kivikasaa? kuinka pitkällä tää on? mä putsailin naapureitten kiviä? oisko ollu 10 kivikasaa kun tartti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja äh:
Ei se koulun oppitunti lisänny mulle kuin yhden energian lisää :/ Ehkä se ei mulla sitten vaan toiminu?

Ei yhtään kivikasaa koko päivänä.. plaah :(
kivikasaa? kuinka pitkällä tää on? mä putsailin naapureitten kiviä? oisko ollu 10 kivikasaa kun tartti.
Noita kivikasoja pitää kerätä omalta tontilta 5, liittyy tuohon uuteen varastoon.:)
 
Voiko tos pelis muute saada 2 lasta?
Ei ainakaan tässä vaiheessa... siinä kirjassahan olisi tilaa lisäväelle, niin ehkä jossain vaiheessa...?

Mulla on nyt taso 45, ja kaikki tehtävät tehtynä. Laajennuksen ja vajan myötä tuli muutama lisätehtävä, mutta ne olivat niin nopeatekoisia, että ei niistä kauan ollut iloa. Lisää odottelen, ja jos Zyngan foorumeille kurkkaa, niin tosi monella tuntuu olevan sama ongelma.

Joku kyseli niistä mysteerieläinpaketeista. Niistä voi saada joko siilin tai pupun tai pöllön, niitä on erivärisiä ja sattuma määrää millainen otus paketista ilmestyy. Minä sain kaksi siiliä, ruskean ja valkoisen. Jotkut ovat kuulemma saaneet noita elukoita myös päivän bonuksena, mutta en tiedä onko huhua vai totta. (Minä sain muuten tänään bonuksena TYYNYN. Miksi tuo ei sattunut silloin, kun varmaan kuukauden verran yritin saada tyynyä...)
 
Viimeksi muokattu:
Ainakin niin, että klikkaat siitä etusivun oikeasta yläkulmasta Account-->Application settings--> sieltä FrontierVillen kohdalta Edit settings. Sitten siitä Additional permissions-kohdasta otat ruksin pois siitä Send me emails. Tuon pitäs auttaa.:)
 
[QUOTE="kkk";21896848]mistä saan maanmittaus kartan? ei niitä mappeja, vaan eri?[/QUOTE]

Muistaakseni niitä pitä pyytää kavereita, sen maanmittausrakennuksen kautta...?

//Ei kun nyt taisin puhua potaskaa... Oliko se niin, että kun sulla on se tehtävä, niin siitä tehtäväkuvauksesta käsin voisi pyytää? Ei voi tarkistaa, kun omat maat ja mannut on laajennettu jo :)
 
Viimeksi muokattu:
wqss
kaikki tehtävät mitä teen häviää kun menen etusivulle ja meen takas tai jos kirjaudun ulos. tehtäviä en ole muka tehny, jos pitää kaataa 5puuta niin ne kaatamatta vaikka oisin edellisellä kerralla kaatanut. lahjat häviää myös. mutta istutetut kasvit ym ei häviä. koneessa ei voi olla vikaa kun kaveri pelasi mun koneella niin tuota ongelmaa ei ollu. ja itse pelasin kaverin koneella niin sama juttu, kaikki häviää.

tätä ollu jo kolme viikkoa.
 
sunatus
mistä saa tai miten saa fontiervlleen maamittaus todistuksen tietääkö joku täällä , mulla olis maan laajennus,,,,,,,kiitos, ter, suna jos vaikka lahjan joku vois laittaa fontiervilleen. kiitos,,
 
mistä saa tai miten saa fontiervlleen maamittaus todistuksen tietääkö joku täällä , mulla olis maan laajennus,,,,,,,kiitos, ter, suna jos vaikka lahjan joku vois laittaa fontiervilleen. kiitos,,
Avaa se maanlaajennustehtävä siitä vasemmalta FrontierVillestä, sen todistuksen alla pitäisi olla kohta "Ask friends". Paina sitä niin joku ystäväsi lähettää sen sinulle.:)
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Lahopää-Liisa;21899538:
Niitä on erilaisia, jotkut saavat hedelmäpuut taas "valmiiksi" vaikka olisit ne juuri kerännyt, joku taas teki eläimet taas nälkäisiksi ja joku virkisti kuihtuneet kasvit, ja joku taisi tehdä ei-valmiista kasveista valmiita.
OK. Kiitos. Auttoi jo suuresti :)
 

Yhteistyössä