Nöttönen harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Inccu:Battereita saa tehtyä siellä samassa Innissä, ovat siinä sen kakunpalan yläpuolella
Niin tietenkin :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Inccu:Battereita saa tehtyä siellä samassa Innissä, ovat siinä sen kakunpalan yläpuolella
Mullekin lisää naapureita! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja rinkinki:Mä tarttisin kolme naapuria. Laittakaahan yv:tä tulemaan!
Mulla on täydet energiat jotain yli 40, en muista tarkalleen. Mutta sittenhän noista pähkinöistä tulee ihan hirmusesti noita piirakoita kun niitä keräilee, että saa osteltua kyllä energiaa lisää. Mullakin on nyt jotain 3500 piirakkaa jemmassa.Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Miten te, joilla on kasvamassa koko tila täynnä pähkinää niin paljonko teillä on energiaa (täydet)? Kun eikö siinä sadon korjaamisessa mee sit kauheen kauan vai laitatteko lisää aina vähän kerrallaan, niin että valmistuukin vähän kerrallaan?
Klikkaat sitä nuolilaatikkoa, missä siirtotyökalut yms. Siellä on toinen alhaaltapäin (muistaakseni) sellainen roskiksen näköinen, klikkaat sitä ja sitten myytävää lammasta. Frontier-jack tarkistaa haluatko tosiaan myydä, valitse se vihreä laatikko. Ole tarkkana, että lukee Adult sheep, ennen kuin myyt, jos pelkkä Sheep niin ei ole vielä myyntikuntoinen siihen tehtävään.Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:Mulla on toi tehtävä myydä 6 lammasta. Miten ne käytännössä myydään?
kivikasaa? kuinka pitkällä tää on? mä putsailin naapureitten kiviä? oisko ollu 10 kivikasaa kun tartti.Alkuperäinen kirjoittaja äh:Ei se koulun oppitunti lisänny mulle kuin yhden energian lisää :/ Ehkä se ei mulla sitten vaan toiminu?
Ei yhtään kivikasaa koko päivänä.. plaah
Noita kivikasoja pitää kerätä omalta tontilta 5, liittyy tuohon uuteen varastoon.Alkuperäinen kirjoittaja ...:kivikasaa? kuinka pitkällä tää on? mä putsailin naapureitten kiviä? oisko ollu 10 kivikasaa kun tartti.Alkuperäinen kirjoittaja äh:Ei se koulun oppitunti lisänny mulle kuin yhden energian lisää :/ Ehkä se ei mulla sitten vaan toiminu?
Ei yhtään kivikasaa koko päivänä.. plaah
Ei ainakaan tässä vaiheessa... siinä kirjassahan olisi tilaa lisäväelle, niin ehkä jossain vaiheessa...?Voiko tos pelis muute saada 2 lasta?
Avaa se maanlaajennustehtävä siitä vasemmalta FrontierVillestä, sen todistuksen alla pitäisi olla kohta "Ask friends". Paina sitä niin joku ystäväsi lähettää sen sinulle.mistä saa tai miten saa fontiervlleen maamittaus todistuksen tietääkö joku täällä , mulla olis maan laajennus,,,,,,,kiitos, ter, suna jos vaikka lahjan joku vois laittaa fontiervilleen. kiitos,,
OK. Kiitos. Auttoi jo suurestiAlkuperäinen kirjoittaja Lahopää-Liisa;21899538:Niitä on erilaisia, jotkut saavat hedelmäpuut taas "valmiiksi" vaikka olisit ne juuri kerännyt, joku taas teki eläimet taas nälkäisiksi ja joku virkisti kuihtuneet kasvit, ja joku taisi tehdä ei-valmiista kasveista valmiita.
Ei ole vielä taidettu sitä kehitellä lainkaan. Itse olen levelillä 41 eikä perhe ole lisääntynyt sen ensimmäisen jälkeen. Eikä ole enää mitään muutakaan tehtävää tekemättä... Nyt vaan taas odotellaanMillä levelillä (noin) saa toisen lapsen? Oon nyt menossa level 30 eikä vielä ole näkynyt.
Nuo tulee eri järjestyksessä kaikille nuo tehtävät, mulla se taisi olla aika alussa. Samaan aikaan taisin rakentaa hotellia tai koulua jos oikein muistan. Nyt level 49 ja on tuosta jo aikaa.Koska teillä tuli rakettitehtävä? Itsellä kun ei vielä ole näkynyt.